بهترین سامانه‌ خدمات آنلاین حیوانات خانگی

آیا به دنبال بهترین سامانه‌ها برای خرید ملزومات و خدمات آنلاین حیوانات خانگی خود هستید؟ آیا از خرید حضوری غذا ، اسباب بازی و وسایل بهداشتی حیوانات خانگی خود خسته شدید و دیگر نمی‌خواهید زمان طولانی و مسافت زیادی را صرف این کار کنید؟ آیا از نوبت‌دهی‌های مراکز حضوری دامپزشکی برای وضعیت سلامت حیوان خانگی خود کلافه شده‌اید و فرصت لازم برای انجام واکسیناسیون حیوان خانگی خود در مسیرهای طولانی را ندارید؟ ما در رسانه مقایسه‌ای ” دنبال چی” در این مطلب به شما 6 مورد از بهترین سامانه‌های خدمات آنلاین حیوانات خانگی را معرفی می‌کنیم و شما می‌توانید با چند کلیک ساده آن‌ها را با هم مقایسه کرده و به آن‌ها امتیاز دهید و نظرتان را درباره آنها ثبت کنید.

با افزایش خرید غیرحضوری از یک طرف و علاقه مردم به نگهداری حیوانات خانگی، صاحبان حیوانات خانگی بیشتر و بیشتر برای رفع نیازهای حیوانات خانگی خود به اینترنت روی می‌آورند و فروش کالا و ارائه خدمات مربوطه به حیوانات خانگی افزایش زیادی داشته است. به واسطه افزایش محبوبیت حیوانات خانگی، تقاضا برای خرید ملزومات و خدمات آنلاین حیوانات خانگی مانند غذا، اسباب بازی ها، لوازم جانبی و مراقبت‌های پزشکی و درمانی نیز بیشتر شده است.

اگر شما همه عاشق حیوانات خانگی مانند سگ و گربه هستید و در خانه حیوان خانگی نگهداری می‌کنید حتما به دنبال سایت و اپلکیشنی بوده‌اید که ملزومات لازم این حیوانات را داشته باشد، مراقبت‌های بهداشتی و پزشکی حیوانات خانگی را ارائه دهد و مطالب مرتبط به نگهداری حیوانات خانگی را منتشر کند.

یک دامپزشک خوب می‌تواند شرایط مطلوبی از بهداشت و سلامت حیوانات خانگی در خانه‌تان را فراهم کند. همچنین خریداری کالاهای مورد نیاز برای نگهداری و یا تهیه غذای این حیوانات که در گذشته به صورت فیزیکی و حضوری انجام می‌شد و زمان زیادی از وقت شما را هدر می‌داد، رفع شده و با توسعه وب‌سایت‌ها و اپلیکیشن‌های ارائه دهنده ملزومات و خدمات حیوانات خانگی دیگر دغدغه‌های قبلی را نخواهید داشت.

مزایای وب‌سایت‌ها و اپلیکیشن‌های خدمات حیوانات خانگی

1-کاهش هزینه‌های مراقبت‌های بهداشتی حیوانات خانگی

2-کسب اطلاع در مورد طیف وسیعی از مسائل و بیماری‌ها

3- دسترسی آنلاین به دامپزشک

4- پاسخگویی آنلاین دامپزشک به سوالات دامپزشکی

5- تهیه لوازم مورد نیاز برای نگهداری حیوانات خانگیتان با مناسب‌ترین قیمت و در اسرع وقت

6- پرداخت وجه جهت خرید لوازم مورد نیاز برای نگهداری حیوانات خانگی

7- خرید آسان خدمات و لوازم مربوط به نگهداری حیوانت خانگی

8- امکان مقایسه کالای مورد نیاز

9- عدم جابجایی بارهای سنگین مورد نیاز

معرفی 6 سامانه‌ خدمات آنلاین حیوانات خانگی 

سایت “دنبال چی” در این صفحه،  بهترین وب‌سایت‌های نگهداری از حیوانات خانگی را به شما معرفی می‌کند. شما می‌توانید با چند کلیک ساده آنها را با دکمه مقایسه، بررسی کرده و نظر و امتیاز خود را درباره آن‌ها ثبت کنید.

خدمات آنلاین حیوانات خانگی

سنجاق

متخصص هر کاری را در سنجاق پیدا کنید! با بررسی پیشنهاد چند متخصص، می‌توانید در زمینه نگهداری از حیوانات خانگیتان، به راحتی خدمات این سایت را دریافت کنید.

آچــاره

آچــاره ایـن امـکان را به کـاربران خود می‌دهد تا هـر خـدمتی را که به آن نیاز دارند، از طریق وبسایت و اپلیکیشن به سهولت و در هـر سـاعتی از شبانه‌روز سـفارش دهند.  این خدمات از نظافت و پذیرایی گرفته تا نگهداری از حیوانات خانگی را شامل می شوند. نـیروهــای متخصص آچاره برای جلب اعتماد شما دارای گـواهی عــدم سـوء پـیشینه، احراز هویت، مدارک فنی و سفته هستند و از فیلترهای تأیید صلاحیت ما عبور کرده‌اند.

خدمت از ما

خدمت از ما یک سامانه آنلاین درخواست خدمات است که در راستای ایجاد سهولت در ارائه و دریافت خدمات، راه‌اندازی شده است. در خدمت از ما در زمانی کوتاه با منطقی ترین قیمت‌، خدماتی مطلوب برای نگهداری حیوانات خانگیتان ارائه می‌کند.

پت پُرس

در مسیر نگهداری حیوان خانگی چالش‌ها و سوالات زیادی پیش میاد و داشتن راهنمای قابل اعتماد که این مسیر رو بارها رفته دلگرم کننده و راهگشاست. پت پُرس همراه شما در این مسیر است و هر نیاز و دغدغه‌ای که داشته باشید میتونید روی آن حساب کنید.

پت آباد

فروشگاه اینترنتی پت آباد با هدف تامین ملزومات با کیفیت حیوانات خانگی و با تاکید بر تامین کالاهای با کیفیت تاسیس و در راستای ارائه بهترین محصولات با قیمت مناسب و مشاوره خرید توسط متخصصین و دامپزشکان تلاش می نماید.

دکتر دکتر

دکتر دکتر سامانه رزرو نوبت دکتر آنلاین و خدمات مشاوره پزشکی است که شما می‌توانید خدمات درمانی حیوانات خانگی و سلامت حیوانات خانگی خود را به دامپزشکان این سامانه بسپارید.

امتیاز دهید
نظر دهید

پاسخ دهید

دو × دو =

دنبال‌ چی
Logo
مقایسه موارد
  • کل (0)
مقایسه
0