بهترین سایت تعمیر و نگهداری خانه و محل کار

ما در این مطلب دنبال چی شما را با 8 سایت سفارش آنلاین خدمات برای تعمیرات و نگهداری خانه و محل کار و خودرو  آشنا می‌کنیم. شما می‌توانید علاوه بر بررسی این سامانه‌ها با دکمه مقایسه، نظر و امتیاز خود را درباره آنها ثبت کنید.

بی شک برای شما هم اتفاق افتاده است که در خانه نیاز به تعمیرکار وسایل برقی، لوله کش، نظافت چی، نقاش، باغبان و …. داشته باشید و یا در محل کار خود متخصص تعمیرات کامپیوتر و پرینتر نداشته باشید  ولی ندانید به کجا مراجعه کنید.

در سال‌های نه چندان دور زمانی که به تعمیرکار وسایل برقی، نقاش و لوله کش و آهنگر و … نیاز داشتیم معمولاّ به دوست و آشنا مراجعه می­کردیم و یا در نزدیکی محل سکونت خود به دنبال یک مغازه مرتبط می‌گشتیم اما امروزه به کمک اپلیکیشن‌ها و سامانه‌های مختلف، با سرعت و به سادگی می­توانید در 24 ساعت شبانه روز بدون نیاز به مراجعه حضوری، به متخصص و کارشناس مدنظرتان دسترسی پیدا کنید، خدمات آنها را مقایسه کنید و از تخصص آن­ها بهره­مند شوید.

بنابراین با ثبت سفارش آنلاین خدمات در این پلتفرم­ها در اسرع وقت مشکل شما رفع خواهد شد. فقط کافیست هدایت امور را از روش سنتی به پلتفرم­های جدید در گوشی­ و لب تاب‌تان بسپارید. این خدمات عموما شامل تعمیرات و نگهداری خانه و  لوازم خانگی، لوازم اداری و خودرو در این سامانه­های آنلاین است.

مزیت استفاده

مدیریت زمان: هیچ چیز بهتر از آن نیست که همه چیز را بدون حمل وسایل سنگین، تعمیر کنید. در واقع با چند کلیک در این سامانه­ها می­توانید زمان خود را مدیریت کنید. همچنین این امکان وجود دارد تا نزدیکترین فرد متخصص به محل سکونت خود را انتخاب کرده که در این روش زمان حمل وسایل برای تعمیر حذف شده و در کوتاه­ترین زمان ممکن سفارشتان انجام می­شود.

صرفه جویی در هزینه : با این روش می­توانید در هزینه حمل کالا از خانه خود به محل سرویس صرفه جویی کنید. از سوی دیگر هزینه تعمیرات از قبل به شما اطلاع داده می­شود و هزینه آن نباید افزایش یابد. بسیاری از شرکت‌ها صورت‌حساب‌های دیجیتالی ارائه می‌کنند که می‌توانید آن‌ را آنلاین پرداخت کنید.

بررسی عملکرد و سوابق متخصصان و کارشناسان: عملکرد و سوابق هر یک از کارشناسان و متخصصان در این اپلیکیشن­ها وجود دارد و  می توانید آن را در صفحه مربوطه مطالعه کنید و با اطمینان بیشتری خدمات مورد نیاز خود را از آنها دریافت کنید.

امکان ثبت نظر و امتیاز به متخصصان : مشاهده پروفایل کاری متخصص و استفاده از نظر دیگر مشتریان به شما در تجزیه و تحلیل برای انتخاب فرد مناسب کمک می‌کند.

تخفیف های ویژه : کمپین‌های ویژه تخفیفی روی سرویس‌های مختلف را نیز با عضویت در این اپلیکیشن ها می­توانید مشاهده کنید.

8 سامانه تعمیر و نگهداری خانه و محل کار

سایت “دنبال چی” در این صفحه ، 8 سامانه­ برای تعمیر و نگهداری خانه و محل کار را به شما معرفی می‌کند. شما می‌توانید با چند کلیک ساده آنها را با دکمه مقایسه، بررسی کرده و نظر و امتیاز خود را درباره آن­ها ثبت کنید.

سامانه سفارش آنلاین خدمات

آچاره

آچــاره ایـن امـکان را به کـاربران خود می‌دهد تا هـر خـدمتی را که به آن نیاز دارند، از طریق وبسایت و اپلیکیشن به سهولت و در هـر سـاعتی از شبانه‌روز سـفارش دهند.  این خدمات از نظافت و پذیرایی گرفته تا بازسازی و دکوراسیون منزل را شامل می‌شوند. نـیروهــای خــدماتی برای جلب اعتماد شما دارای گـواهی عــدم سـوء پـیشینه، احراز هویت، مدارک فنی و سفته نزد آچاره هستند و از فیلترهای تأیید صلاحیت ما عبور کرده‌اند.

استادکار

استادکار دسترسی به متخصصان را آسان می‌کند و با شفافیت قیمت‌ها و بالا بردن کیفیت خدمات، موجب رضایت خاطر شما می‌شود. با سفارش آنلاین خدمات و دسترسی سریع به هزاران متخصص قابل اعتماد، تجربه متفاوت و هوشمندانه‌ای از دریافت صدها خدمت منزل، ساختمان و خودرو خواهید داشت.

آچارباز

آچارباز علاوه بر خدمات سازمانی؛ خدمات و تعمیرات لوازم خانگی مانند تعمیر ماشین لباسشویی، تعمیر یخچال، تعمیر ماشین ظرفشویی، تعمیر تلویزیون؛ خدمات آنلاین تاسیساتی، مانند تعمیر پکیج، تعمیر کولر آبی، تعمیر کولر گازی و خدمات برق ساختمان را انجام می‌دهد.

پلاک

پلاک، سرویس ارائه خدمات در محل، امکان دسترسی به خدمات ضروری و کاربردی را در کمترین زمان و با مناسب‌ترین قیمت فراهم کرده است.

اسپارد

خدمات آنلاین منزل اسپارد سامانه هوشمند نظافت و خدمات تهران و کرج است که تقاضای مشتریان را با اتصال سریع به بهترین متخصص آموزش ‌دیده و تایید هویت ‌شده پاسخ می‌دهد.

خدمت از ما

خدمت از ما یک بازار آنلاین درخواست خدمات است که در راستای ایجاد سهولت در ارائه و دریافت خدمات، راه اندازی شده است. در خدمت از ما می‌توانید در زمانی کوتاه با منطقی ترین قیمت ها و کیفیتی قابل قبول ، خدمات مورد نیاز خود را دریافت کنید .

سنجاق

متخصص هر کاری را در سنجاق پیدا کنید! با بررسی پیشنهاد چند متخصص برای هر سفارشتان در سنجاق، به راحتی بهترین انتخاب را داشته باشید.

هوم سرویز

هوم سرویز به‌ عنوان یک بازار آنلاین خدمات طراحی شده است که در آن، هر شخصی بتواند برای انجام کارهای موردنیازش، افراد مطمئن، معتمد و توانمند را پیدا کند.

 

 

امتیاز دهید
نظر دهید

پاسخ دهید

پنج × یک =

دنبال‌ چی
Logo
مقایسه موارد
  • کل (0)
مقایسه
0