بهترین سامانه‌های اجاره و خرید و فروش خانه

اگر به دنبال بهترین سامانه‌های اجاره و خرید و فروش خانه هستید، ما در دنبال چی 4 سامانه در این حوزه را به شما معرفی می‌کنیم و شما می‌توانید با دکمه مقایسه آنها را بررسی کنید.

 در گذشته‌ای نه چندان دور برای اجاره و خرید و فروش خانه به ناچار باید نزد مشاوران املاک آن منطقه میرفتیم تا مشاوران املاک، خانه یا ملک موردنظر را به ما معرفی کنند. یا هر روز آگهی‌های مربوطه را در ابعاد بسیار کوچک در صفحات روزنامه  دنبال می‌کردیم. همین موضوع باعث می‌شد روزهای زیادی را سرگردان باشیم تا خانه موردنظر در آن منطقه را با محدودیت‌های بودجه‌ای پیدا کنیم.

بی‌شک خرید و فروش و حتی اجاره یک خانه جدید می‌تواند یک تلاش چالش برانگیز و وقت‌گیر باشد. رفت‌و آمد برای مشاهده محله‌ها و خانه‌های مختلف، مراجعه به مشاوران املاک برای پیدا کردن خانه‌هایی که دسترسی راحت و آسان به مرکز شهر، مراکز خرید و سوپرمارکت‌های اطراف دارد، می‌تواند تمام وقت شما را بگیرد.اما این تمام ماجرا نیست در واقع پس از معرفی خانه توسط مشاوران املاک یا صاحب خانه‌ها، دردسرهای جدید برای پسندیدن آن شروع می‌شود و ممکن است با بازدید از هر خانه تمام تصورات شما از تعریف و تمجیدهایی که شده بودید به یکباره بهم بخورد و شما مجبور باشید دوباره پروسه وقت‌گیر پیدا کردن خانه را از ابتدا شروع کنید.

اما چند سالی است با ورود سامانه‌های اجاره و خرید و فروش خانه  به صورت وبسایت و اپلیکیشن دیگر نیازی نیست که به روش سنتی ،زمان زیادی را برای پیدا کردن خانه از دست دهیم  چراکه تمامی این مراحل زمانبر تنها با چند کلیک ساده در منزل یا محل کارتان انجام می‌شود. در این گزارش قصد داریم به شما 4 تا از بهترین سامانه‌های اجاره و خرید و فروش خانه را معرفی کنیم تا هر زمانی که به دنبال خانه‌ای بودید از طریق این سامانه‌ها با توجه به میزان بودجه‌ای که در دست دارید و موقعیت جغرافیایی مدنظر و نیز بدون اصراف زمان و انرژی ، خانه مورد نظر خود را با چند کلیک ساده جستجو کنید.

مزایای استفاده از سامانه‌های اجاره و خرید و فروش خانه

 صرفه‌جویی در زمان: به کمک این سامانه‌ها دیگر نیازی نیست مانند گذشته روزها و یا هفته‌ها، زمان خود را صرف  پیدا کردن ملک از طریق مشاوران املاک کنید.

اطلاع از آخرین قیمت: با وارد کردن مشخصات خانه خود در این سامانه‌ها در هر لحظه از آخرین قیمت آن مطلع می‌شوید.

پیدا کردن موقعیت ملک از روی نقشه: به کمک برخی از این سامانه‌ها شما می‌توانید خانه یا ملک مورد نظر را با توجه به موقعیت مکانی انتخابی در گوشی موبایلتان به راحتی پیدا کنید.

رویت خانه به صورت مجازی: به کمک این سامانه‌ها می‌توانید خانه آگهی شده را به صورت مجموعه‌ای کامل از تصاویر یا ویدئو مندرج شده مشاهده کنید.

دسته‌بندی کردن آگهی با فیلتر‌های دلخواه: امکان مرتب‌سازی نتایج جستجو براساس فیلترهایی مانند خرید و فروش، اجاره و رهن، قیمت، موقعیت، تاریخ و … دراین سامانه‌ها وجود دارد.

معرفی بهترین سامانه‌های اجاره و خرید و فروش خانه

ما در دسته امور خانه سایت “دنبال چی” 4 تا از بهترین سامانه‌های آنلاین اجاره و خرید و فروش خانه را معرفی کرده‌ایم و شما برای مقایسه خدمات این سامانه‌ها فقط کافیست با چند کلیک ساده خدمات آن‌ها را با هم مقایسه کرده و در صورت داشتن تجربه کاربری، نظر مثبت و منفی خود را درباره آن‌ها ثبت کنید.

سامانه‌های اجاره و خرید و فروش خانه

دیوار

دیوار فعالیت خود را از ۲۱ تیر ۱۳۹۱ و با هدف ارائه بستری برای خرید و فروش بی‌واسطه در ایران شروع کرد.

آگهی‌ها در دسته‌های متنوعی از املاک، وسایل نقلیه، لوازم الکترونیکی و خانگی، تا خدمات کسب‌وکار و سرگرمی منتشر می‌شوند. دیوار از سال ۱۳۹۹ در راستای کارآمدی بیشتر و ارائه خدمات به کسب‌وکارها، با ایجاد تغییراتی، سرویس‌هایی اختصاصی را برای کسب‌وکارهای فعال در پلتفرم خود راه‌اندازی کرد تا صاحبان مشاغل، با سرعت و آسودگی بیشتری فرآیند فروش کالا و خدمات خود را در صفحه‌های اختصاصی انجام دهند.

از این خدمات در حال حاضر می‌توان به پنل آژانس و مشاوران املاک، اشاره کرد. فروشندگان کالا می‌توانند روی دیوار صاحب شعبه‌ای آنلاین و اختصاصی شوند و به مجموعه مشتریان چند ده میلیونی دیوار دسترسی داشته باشند.

کیلید

کیلید سامانه ای برای خرید، فروش و اجاره ملک ،محاسبه قیمت‌های تخمینی ملک،  بررسی معاملات و آگهی‌های ملک و جستجوی آسان آژانس املاک  است.

این سامانه در راستای ارائه خدمات و اطلاعات حوزه املاک و مستغلات، ارزش حدودی املاک و مستغلات را بر مبنای آخرین معامله انجام شده، املاک مشابه در محدوده جغرافیایی ملک مشخص و هوش مصنوعی مورد استفاده سایت به کاربر ارائه می‌دهد و صحت اطلاعات ارائه شده در این سامانه، بر اساس آخرین اطلاعاتی است که با بهره گیری از اطلاعات عمومی که همگان به آن دسترسی دارند.

شیپور

با سامانه شیپور به راحتی  خانه و ملک مورد نیازتان را پیدا یا آگهی کنید. سرعت بیشتر، آسانی استفاده و داشتن‌ فیلترهای متنوع کار با شیپور را به تجربه‌ای لذت‌بخش تبدیل می‌کند.

این سامانه از مرداد ماه سال ۱۳۹۱ با موضوع نیازمندی های آنلاین راه اندازی گردیده و هدف اصلی آن در ارتباط قرار دادن خریدار و فروشنده به صورت مستقیم می باشد.

ایران فایل

ایران فایل، با بررسی و آنالیز و با استفاده از تکنولوژی‌های روز و فن‌آوری اطلاعات و همچنین سابقه درخشان در صنعت ساختمان، موتور جستجوی املاک و مستغلات را ارائه کرده است.

ایجاد محیطی ساده و صمیمی برای تمامی کسانی که به نوعی دنبال خرید و فروش مسکن ، رهن و اجاره املاک و مستغلات هستند به طوری که خودشان بتوانند به سهولت و سرعتی بالا با جستجو به نتیجه دلخواه دست یابند، ارائه آخرین فایل های به روز مسکن به مخاطبین مربوطه و ایجاد شبکه ای هوشمند برای کاربران در جهت ارائه املاک و مستغلات خود جهت فروش و یا رهن و اجاره از ویژگی های ایران فایل است.

امتیاز دهید
نظر دهید

پاسخ دهید

سه × سه =

دنبال‌ چی
Logo
مقایسه موارد
  • کل (0)
مقایسه
0