معرفی بهترین اپلیکیشن‌های پرداخت

آیا به دنبال بهترین اپلیکیشن‌های پرداخت برای امور مالی و پرداختی خود هستید؟ سایت “دنبال چی ” به شما 14 مورد از بهترین راهکارهای پرداخت آنلاین را معرفی می‌کند. شما می‌توانید در صفحه معرفی بهترین اپلیکیشن‌های پرداخت سایت ” دنبال چی” با چند کلیک ساده خدمات آنها را با هم مقایسه کرده، برای آنها کامنت و امتیاز بگذارید.

شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد که بخواهید در کوتاهترین زمان ممکن کارت به کارت کنید، قبوض و عوارض آزادراهی را پرداخت کنید و یا خرید شارژ و بسته اینترنت را بدون دردسر و اتلاف زمان در منزل و یا محل کارتان انجام دهید.

در گذشته‌ای نه چندان دور هنگامی که قصد کارت به کارت و دریافت صورتحساب بانکی داشتید باید به خودپرداز یا شعب بانک مراجعه می‌کردید، اگر قصد سفر داشتید بایستی برای خرید بلیط اتوبوس، هواپیما و یا قطار به ترمینال‌های مسافربری و دفاتر پروازی به صورت حضوری مراجعه می‌کردید تا بلیط خود را در روز و ساعتی که مدنظرتان بود، تهیه کنید و گاها بعد از صرف زمان و مسافت طولانی، به دلیل نبودن جای خالی در آن روز و ساعت، بلیطی تهیه نمی‌شد و شما مایوس از برنامه ریزی خود به خانه باز می‌گشتید.

سال‌های گذشته که برای خرید بیمه با محدودیت زمانی مواجه می‌شدید که در زمان مشخصی به کارگزاری‌های بیمه بروید را به یاد آورید. تمام آن روزهایی که در صف ایستاده بودید تا صورتحساب خود را دریافت کنید و پرداخت خود را انجام دهید، به پایان رسیده است. برای سهولت این امور اپلیکیشن و راهکارهای پرداخت وارد میدان شدند تا دردسرها و دغدغه‌های گذشته را تجربه نکنید.

تنها چیزی که نیاز دارید دسترسی به اطلاعات کارت بانکی خود یعنی شماره کارت، تاریخ انقضاء، CVV2  و رمز اول و رمز پویا است، آنها را در اپلیکیشن پرداختی تان ثبت کنید تا به ده‌ها خدمت مالی و غیرمالی دسترسی پیدا کنید و  پرداخت های بدون محدودیت زمانی و مکانی انجام دهید. فقط کافیست تا از بین گزینه های متعدد پرداخت یک اپلیکیشن را به درستی انتخاب کنید. ما در “دنبال چی: به شما بهترین اپلیکیشن‌هایی که این امور را برایتان آسان‌تر می‌کند معرفی می‌کنیم.

خدمات بهترین اپلیکیشن‌های پرداخت

بهترین اپلیکیشن‌های پرداخت علاوه بر ارائه خدمات مالی و غیرمالی متنوع بصورت امن، سریع و ساده، بهترین تجربه کاربری و رابطه کاربری را به کاربران ارائه می‌دهند. در ادامه برخی از مهمترین خدمات اپلیکیشن‌های پرداختی را معرفی می‌کنیم: 

امکان خرید شارژ: اینترنت و سیم کارت: در بسیاری از این اپلیکیشن‌ها امکان خرید بسته‌های اینترنت همراه و ثابت و و شارژ سیم کارت وجود دارد.

مشاهده موجودی حساب و انتقال وجه: به کمک این اپلیکیشن‌ها می‌توانید از موجودی حساب خود مطلع شوید و همچنین به راحتی در هر زمان و مکانی که هستید کارت به کارت کنید و وجه مورد نظر را به کارت مورد نظر انتقال دهید.

پرداخت قبوض: این اپلیکیشن‌ها امکان پرداخت قبوض را برای شما فراهم می‌کنند. فقط کافیست شناسه قبض را به همراه مبلغ قبض در این اپلیکیشن‌ها وارد کنید یا از قابلیت اسکن بارکد استفاده کنید.

رزرو بلیط سفر: در برخی از این اپلیکیشن‌ها امکان رزرو بلیط هواپیما، قطار و اتوبوس برای کاربران فراهم شده است تا دیگر مجبور به حضور در دفاتر فروش بلیط و ترمینال‌های مسافربری نباشید.

رزرو هتل: به کمک برخی از این اپلیکیشن‌ها به راحتی می‌توانید در داخل خانه برای سفرتان هتل مورد نظر خود را رزرو کنید.

صدور بیمه‌نامه : بدون حضور در شعب شرکت‌های بیمه در کوتاهترین زمان درخواست بیمه دهید و بیمه‌نامه خود را در این اپلیکیشن‌ها دریافت نمایید.

خدمات خودرو در چند ثانیه : از طریق اپلیکیشن‌های پرداخت به راحتی نسبت به استعلام خلافی خودرو ،عوارض آزادراه‌ها و پرداخت آن اقدام نمایید.

پرداخت با اسکن بارکد: برای واریز کرایه تاکسی و یا خرید از فروشگاه های متصل به سیستم این اپلیکیشن‌ها تنها کافی است بارکد نصب شده در تاکسی و یا بارکد موجود بر روی فاکتور خرید خود را در یکی از این اپلیکیشن‌ها اسکن کرده و در عرض چندین ثانیه پرداخت‌های خود را انجام دهید.

اعتبارسنجی بانکی : یکی دیگر از خدمات جذاب این اپلیکیشن‌ها اعتبارسنجی و تعیین امتیاز اعتباری است. از طریق این راهکارها به سادگی نمره اعتباری افراد به همراه سابقه فعالیت آن‌ها در شبکه بانکی کشور قابل مشاهده است.

ارائه خدمات چک‌ های صیادی: خدمات چک‌های صیادی با قابلیت ثبت، تایید، انتقال و استعلام چک در برخی از این اپلیکیشن‌ها فراهم شده است.

درخواست کارت هدیه، خدمات پزشکی آنلاین، سرمایه گذاری در بورس، فروش سیم کارت، خدمات قوه قضاییه و پیشخوان پلیس، سفارش غذا و دریافت اعتبار خرید، نیکوکاری و  … برخی دیگر از خدمات مهم اپلیکیشن‌های پرداخت است.

معرفی 14 مورد از بهترین اپلیکیشن‌های پرداخت

ما در این صفحه از سایت” دنبال چی” 14 مورد از بهترین اپلیکیشن‌های پرداخت را به شما معرفی کرده‌ایم که با چند کلیک ساده می‌توانید آنها را با هم مقایسه کنید و نظر خود را درباره هر یک از آنها ثبت نمایید.

 

بهترین اپلیکیشن‌های پرداخت

 

آپ

با استفاده از اپلیکیشن آپ، می‌توانید از امکانات کامل یک سوپر اپلیکیشن کیف پول، خدمات چک صیادی، موجودی و انتقال وجه، خدمات اعتباری و اقساطی، خرید بلیط و رزرو هتل، خدمات پرداخت خودرو، بورس و سرمایه گذاری، خرید بیمه، سلامت و پزشکی، خدمات قوه قضاییه و … بهره مند شوید.

724

اپلیکیشن پرداخت 724  نخستین ارائه کننده خدمات پرداخت با تلفن همراه در ایران است و به همین دلیل تنها کد دستوری معنادار این بازار است (هفت روز هفته و 24 ساعت شبانه‌روز).

ایوا

ایوا یک اپلیکیشن پرداخت است که از طریق آن می‌توانید به خدمات متنوعی مانند خرید شارژ و بسته های اینترنت تلفن همراه، انجام کارت به کارت، دریافت موجودی تمام کارت‌های بانکی، استعلام و پرداخت کلیه قبوض، استعلام و پرداخت جریمه‌های خودرو و بسیاری سرویس های متنوع دیگر دسترسی پیدا کنید. اپلیکیشن پرداخت ایوا خدمات متعددی را ارائه می‌دهد.

بله

اپلیکیشن بله، پیام‌رسان رسمی بانک ملی ایران است. با «بله» به راحتی با دیگران گفتگو کنید، در ارتباط باشید و کارهای بانکی خود را انجام دهید.

اوانو

اپلیکیشن اوانو با ارائه خدمات مالی، اپراتوری، سفر و گردشگری فعالیت خود را در خانواده بزرگ (همراه اول) آغاز کرده است و خدمات خود را به مشترکین کلیه اپراتورها ارائه می‌کند. هدف از ساخت سوپر اپلیکیشن اوانو امکان ارائه انواع خدمات در بستر دیجیتال برای کاربران ایرانی است.

ایرانسل من

با استفاده از اپلیکیشن ایرانسل من راحت و سریع حساب های تلفن همراه و اینترنت ثابت تان را مدیریت کرده و اطلاعات حساب خود را در هر لحظه مشاهده نمایید.

ایزی پی

با نصب اپلیکیشن ایزی‌ پی و فعال سازی کیف پول از طریق تلفن همراه تان، هر لحظه و هر جا، بدون نیاز به پول نقد و کارت بانکی، از خدمات شهری و پرداخت لذت خواهید برد. کیف پول الکترونیکی ایزی پی قادر خواهد بود پرداختها و سوابق خریدتان را مدیریت کند.

پاس

اپلیکیشن پرداخت پاس یک نرم افزار موبایلی است که قابلیت پرداخت آسان و امن را برای کاربران فراهم می کند.

تاپ

اپلیکیشن پرداخت تاپ مرجع کامل خدمات فین تک و پرداخت، گردشگری و تفریحاتی، خدمات خودرو، خدمات مالی و اعتباری، بازار سرمایه و ارائه کننده بهینه‌ترین و جدیدترین ابرازهای حوزه پرداخت در کشور است.

سکه

با استفاده از اپلیکیشن پرداخت سکه، امور پرداخت خود را به سادگی و با سرعت انجام دهید. شرکت به پرداخت ملت در راستای گسترش ابزارهای نوین پرداخت الکترونیکی و امکان دسترسی آسان و سریع به خدمات پرداخت غیر حضوری، سامانه کیف همراه را با نام تجاری (سکه) با قابلیت پرداخت از طریق NFC طراحی و در اختیار مشتریان محترم قرار داده است، تا امکان دریافت خدمات پرداخت الکترونیکی در تمامی لحظات فراهم گردد.

همراه کارت

اپلیکیشن پرداخت همراه کارت فعالیت خود را از سال ۱۳۹۳ آغاز کرده و تا به امروز در حال ارائه خدمات پرداخت و بانکی به کاربران است.

پات لایف

پات لایف، پلتفرم ارائه خدمات روزمره زندگی است و به کاربران امکان می دهد تا بهترین خدمات را با کمترین قیمت دریافت کنند.

پی پاد

پی ‌پاد، اپلیکیشن بانک پاسارگاد، به منظور جایگزینی برای عموم اپلیکیشن‌های پرداخت آنلاین، طراحی شده است. به طوریکه نیاز به نصب اپلیکیشن های تک کاربردی برای کارهای روزانه از قبیل کارت به کارت، خرید شارژ و بسته، پرداخت کرایه و …. را مرتفع کند!

صاپ

با اپلیکیشن پرداخت صاپ تنها با در اختیار داشتن رمز دوم کارت بانکي مي‌توانيد فعاليت‌هاي روزمره مالي خود را بدون محدودیت زمانی و مکانی در محیطی امن و با کاربري آسان انجام دهید.

امتیاز دهید
نظر دهید

پاسخ دهید

15 − یازده =

دنبال‌ چی
Logo
مقایسه موارد
  • کل (0)
مقایسه
0