طریقه نصب اسنپ برای مسافران

می خواهید با طریقه نصب اسنپ برای مسافران آشنا شوید؟ قصد دارید از این برنامه استفاده کنید اما با طریقه نصب آن بر روی گوشی همراه خود آشنایی ندارید؟ امروزه اکثر افراد برای رفت و آمد در سطح شهر و یا حتی سفر های بین شهری از تاکسی های اینترنتی استفاده می کنند. یکی از برترین برنامه های فعال در این حوزه، اپلیکیشن اسنپ است که باید بر روی گوشی فرد نصب شود تا به کمک آن بتواند یک تاکسی برای خود سفارش دهد.

نحوه نصب اسنپ برای مسافران

برای آشنایی با نصب اسنپ برای مسافران، لازم است بدانید که این شرکت مطرح و معتبر دو نوع اپلیکیشن مختلف طراحی کرده است. یکی از این برنامه ها برای استفاده مسافران بوده و دیگری برای استفاده رانندگان است. اگر قصد دارید به عنوان یک مسافر از این اپلیکیشن استفاده کنید، ابتدا باید آن را از طریق لینک مستقیم و یا یکی از نرم افزارها دانلود کنید. شما با توجه به نوع گوشی خود باید نسخه مناسبی از این اپلیکیشن را دانلود کرده و مورد استفاده قرار دهید.

این برنامه به گونه ای طراحی شده است که کاربری راحتی داشته و همه افراد در گروه های سنی مختلف می توانند از آن استفاده کنند. همچنین امکان پرداخت نقدی و یا آنلاین هزینه ها برای مسافرین در این اپلیکیشن فراهم شده است. برای مشخص کردن دقیق مبدا و مقصد خود می توانید موقعیت یاب گوشی خود را فعال کنید تا محل دقیق مبدا توسط نرم افزار تشخیص داده شود. این برنامه شامل امکانات مختلفی است که یکی از آن ها اسنپ اکو می باشد.

از این بخش می توانید برای گرفتن تاکسی اینترنتی و حمل و نقل شخص استفاده کنید. اگر بسته و یا جعبه ای داشته و قصد ارسال آن را دارید، می توانید در این نرم افزار اسنپ باکس را انتخاب کنید. این اپلیکیشن همچنین جزو بهترین اپلیکیشن پیک موتوری میباشد، که از طریق این بخش اسنپ جا به جا شدن شما با موتور را نیز فراهم کرده است.

در این اپلیکیشن امکانات دیگری نیز برای مسافران فراهم شده است. افراد در صورت تمایل می توانند سفر درخواست داده شده را لغو کنند و یا این که دو مقصد برای خود انتخاب کنند. همچنین این امکان وجود دارد که یک سفر رفت و برگشتی برای خود تعیین کنند و از این طریق بدون نیاز به گرفتن مجدد اسنپ، به مبدا اولیه بازگردند.

نحوه نصب اسنپ برای مسافران

نحوه نصب اسنپ

نصب اسنپ برای اندروید

اگر می خواهید برای نصب اسنپ برای مسافران از گوشی اندروید استفاده کنید، باید در زمان دانلود نوع نسخه مربوطه را انتخاب کنید. پس از دانلود باید فرآیند نصب این اپلیکیشن را در داخل گوشی خود آغاز کنید.
اگر قبلا در این اپلیکیشن حساب کاربری داشته اید، می توانید الان به راحتی وارد شده و از خدمات متنوع و بی نظیر این شرکت بهره مند شوید. در غیر این صورت باید ابتدا یک حساب کاربری در این اپلیکیشن باز کرده و سپس شروع به فعالیت کنید.

برای این کار کافیست که آدرس ایمیل معتبر و شماره تلفن همراه خود را وارد کرده و با پذیرفتن قوانین مطرح شده، حساب کاربری برای خود ایجاد کنید. حال شما به یکی از کاربران رسمی این اپلیکیشن تبدیل شده اید و می توانید از خدمات آن بهره مند شوید. امکان تغییر دادن زبان این اپلیکیشن نیز وجود دارد و با توجه به شرایط خود می توانید یکی از دو زبان فارسی و یا انگلیسی را برای برنامه انتخاب کنید.

نصب اسنپ برای آیفون

نصب اسنپ برای مسافران برای گوشی های آیفون تحت عنوان بهترین اپلیکیشن تاکسی اینترنتی، کمی با گوشی های اندروید تفاوت دارد. برای این کار بهتر است که به طور مستقیم و از طریق وبسایت، اپلیکیشن را دانلود کنید. دقت داشته باشید که اپلیکیشن انتخابی شما حتما مخصوص گوشی های آیفون باشد. برای این کار همچنین می توانید از مارکت هایی مانند سیبانه، سیبچه و همچنین سیب اپ نیز استفاده کنید. پس از آن که برنامه را دانلود کردید، فرآیند نصب را آغاز می کنید.

اگر در حین نصب این اپلیکیشن با پیغام Untrusted Enterprise Developer مواجه شدید، به آن توجه نکرده و دکمه کنسل را فشار دهید. در این شرایط شما باید برای رفع ارور به وجود آمده، اپلیکیشن را در حالت Trust قرار دهید. برای این کار وارد بخش تنظیمات گوشی خود شده و سپس گزینه General را انتخاب کنید. در صفحه بعد Device Management را انتخاب کنید. پس از این کار باید تب Desert Internet Services FZE را انتخاب کنید و از این طریق اپلیکیشن را تراست کنید.

نصب اسنپ برای آیفون

نصب اسنپ برای اندروید

جمع بندی

نصب اسنپ برای مسافران بر روی گوشی های اندرویدی فرآیند بسیار ساده ای دارد. کافیست که اپلیکیشن را از بازار یا گوگل پلی و برای گوشی های آیفون از طریق لینک مستقیم دریافت کرده و یک حساب کاربری برای خود درست کنید. امکان نصب این اپلیکیشن بر روی گوشی های آیفون نیز وجود دارد و فقط ممکن است، دستگاه با ارور هایی مواجه شود که نحوه رفع آن ها را آموزش دادیم.

سوالات متداول طریقه نصب اسنپ برای مسافران

برای پرداخت اینترنتی و آنلاین هزینه ها در اپلیکیشن اسنپ باید وارد کدام بخش شویم؟
برای این کار بخش گردش حساب را انتخاب کنید تا از این طریق گردش مالی خود را ببینید و در صورت نیاز بتوانید موجودی خود را افزایش دهید.

آیا امکان دارد که اطلاعات سفر های قبلی خود را مشاهده کنیم؟
بله، شما با انتخاب گزینه سفر ها می توانید اطلاعات سفر های قبلی خود را نیز مشاهده کنید.

منظور از کد تخفیف اپلیکیشن اسنپ چیست؟
گاهی اوقات این شرکت کد های تخفیفی برای مسافران خود می فرستد که با درج آن ها در قسمت کد تخفیف اپلیکیشن می توانید از تخفیفات در میزان هزینه بهره مند شوید.

4/5 - (1 امتیاز)

نظر دهید

پاسخ دهید

شانزده − چهار =

دنبال‌ چی
Logo
مقایسه موارد
  • کل (0)
مقایسه
0