طریقه نصب اسنپ برای رانندگان

امروزه بسیاری از افراد برای تامین مخارج زندگی در تاکسی های اینترنتی مانند اسنپ به عنوان راننده فعالیت می کنند. برای این کار باید ابتدا با طریقه نصب اسنپ برای رانندگان آشنا شده و کار با این اپلیکیشن را بیاموزند. از این طریق در هر ساعت از شبانه روز که تمایل داشته باشند می توانند وارد برنامه شده و سفر های موجود گرفته و مسافران را از مبدا تا مقصد جا به جا کنند. اسنپ جزو بهترین اپلیکیشن تاکسی اینترنتی در ایران نیز محسوب میشود.

نصب اسنپ رانندگان برای آیفون

نصب اسنپ برای رانندگان یکی از ملزومات کار کردن در این شرکت اینترنتی می باشد. اگر گوشی شما آیفون است، ممکن است به دلیل یکسری تحریم ها در هنگام نصب این اپلیکیشن کمی با مشکل مواجه شوید. برای این کار باید ابتدا اپلیکیشن را از طریق اپ استور دانلود کنید. امروزه سایت هایی وجود دارند که اگر از طریق آن ها این اپلیکیشن را دانلود کنید، هیچ گونه مشکلی پیدا نخواهید کرد. این سایت ها هر گونه محدودیت را در مورد این اپلیکیشن برطرف کرده و از این رو بر روی همه گوشی های آیفون می توان آن را نصب کرد.

مهم ترین نمونه از این سایت ها شامل سیب آپ، آی اپس، سیبچه، اندرونی و نصاب می باشند. در نسخه آیفون این اپلیکیشن قابلیت هایی برای راننده فراهم شده است که مهم ترین آن ها عبارتند از:

  • طرح های تشویقی
  • اسنپ کارفیکس
  • سفر های زمان بندی شده
  • نمایش اطلاعات معلولیت راننده به مسافر
  • نمایش موقعیت مکانی مسافر

نصب اسنپ رانندگان برای اندروید

برای نصب اسنپ برای رانندگان ابتدا باید با توجه به نوع گوشی خود، نسخه مناسبی از این اپلیکیشن را انتخاب کنید. پس از این کار، شماره موبایلی که با آن می خواهید در این شرکت کار کنید را وارد می کنید. پس از این کار، یک کد شش رقمی برای شما ارسال می شود. اگر شما قبلا فرآیند ثبت نام را انجام داده و تایید هویت شده باشید، به راحتی می توانید وارد حساب کاربری خود شوید.

پس از آن که وارد این اپلیکیشن شدید، گزینه تنظیمات درخواست را فعال کرده و از میان دو گزینه ورود به طر ح ترافیک و طرح کاهش آلودگی هوا یکی را انتخاب می کنید. سفر های مربوط به محدوده شما برایتان نمایش داده شده و می توانید یکی از آن ها را انتخاب کنید. برای دریافت سفر ها دقت داشته باشید که در این برنامه باید دکمه خاموش را لمس کنید تا روشن شود. اتصال اینترنت خود را نیز حتما چک کنید تا بتوانید سفر های موجود در محدوده را ببینید.

پس از آن که سفر مورد نظر را انتخاب کردید، باید گزینه قبول سفر را لمس کنید. حال باید دکمه مسیر یابی را بزنید تا به سمت مبدا مسافر حرکت کنید. در این برنامه زمانی که به مبدا رسیدید دکمه به مبدا رسیدم را انتخاب کرده و پس از سوار شدن مسافر، دکمه مسافر سوار شد را لمس می کنید. این اپلیکیشن ادامه سفر را برای شما مسیریابی کرده و شما را به سمت مقصد هدایت می کند.

در نهایت نیز هزینه را از مسافر به صورت نقد و یا آنلاین دریافت کرده و پایان سفر را انتخاب می کنید. با این کار سفر های بعدی برای شما نمایش داده می شوند و می توانید یکی از آن ها را انتخاب کنید.

جمع بندی

اگر قصد دارید برای نصب اسنپ برای رانندگان اقدام کنید، ابتدا باید بر اساس نوع گوشی موبایل خود نسخه مناسبی از این برنامه را دانلود کنید. برای این کار می توانید از طریق لینک مستقیم و یا اپلیکیشن هایی مانند بازار، گوگل پلی، اپ استور و یا سایت های سیبچه، سیب آپ و غیره اقدام کنید. پس از آن که اپلیکیشن را دانلود کردید، یک حساب کاربری برای خود فعال نموده و با ارسال شماره موبایل خود، یک کد شش رقمی دریافت می کنید. با این کار اپلیکیشن برای شما نصب شده و می توانید از خدمات متنوع و بی نظیر آن بهره مند شوید.

سوالات متداول طریقه نصب اسنپ برای رانندگان

آیا در صورت بروز مشکل در اپلیکیشن اسنپ می توانیم از پشتیبان ها کمک بگیریم؟
بله، برای این کار می توانید با بخش پشتیبانی تماس گرفته و یا از طریق اپلیکیشن با آن ها در تماس بود.

اگر گوشی هوشمند در دسترس نداشته باشیم، چگونه می توانیم از اپلیکیشن اسنپ رانندگان استفاده کنیم؟
در این شرایط راحت ترین راه آن است که نسخه وب اسنپ را بر روی لپ تاپ و یا کامپیوتر خود نصب کنید.

علت آن که موقعیت فعلی در اپلیکیشن اسنپ به درستی نمایش داده نمی شود، چیست؟
این مشکل در اثر خاموش بودن GPS‌ گوشی موبایل بروز می کند. بنابراین باید ابتدا مکان یاب را فعال کنید تا اپلیکیشن به موقعیت دقیق شما دسترسی پیدا کند.

امتیاز دهید

نظر دهید

پاسخ دهید

1 + چهارده =

دنبال‌ چی
Logo
مقایسه موارد
  • کل (0)
مقایسه
0