۳ قدم تا پیدا کردن شغل در ایران تلنت

آیا متقاضی پیدا کردن شغل در ایران تلنت هستید؟ شما می‌توانید در 3 قدم ساده ثبت نام، ساخت رزومه و ارسال رزومه، شغل مورد نظر خود را پیدا کنید.

ایران‌تلنت یک سرویس کاملا آنلاین است. این سرویس برای افراد متقاضی امکان یافتن بهترین فرصت‌های کاری و حرفه‌ای را در سراسر ایران در بهترین شرکت‌ها فراهم می‌سازد.

همچنین از طریق این سایت، شرکت‌ها و موسسات می‌توانند بهترین مدیران و متخصصین را در کمترین زمان یافته و از آنان برای فعالیت در مجموعه خود دعوت به همکاری نمایند.

نزدیک به یک میلیون نفر از جامعه متخصصان و مدیران کشور با هدف دستیابی به بهترین فرصت های شغلی در معتبرترین شرکت های ایرانی و خارجی، عضو سایت ایران‌تلنت شده اند. از مزایای ایران‌تلنت برای کارجویان، ساخت رزومه با استانداردهای بین المللی، آگاهی از جدیدترین فرصت های شغلی و ارسال مستقیم رزومه به مدیران شرکت های معتبر است.

نحوه کار این سرویس به چه صورت است؟

متخصصین و افراد جویای فرصت‌های شغلی بدون پرداخت هیچ گونه هزینه‌ای پس از ثبت نام در سایت، مشخصات فردی، سوابق تحصیلی و خلاصه تجارب کاری خود را در چند فرم آنلاین وارد می‌کنند. این اطلاعات توسط سایت به صورت هوشمند تبدیل به یک رزومه آنلاین شده و در بانک اطلاعاتی ایران‌تلنت ذخیره می‌شود.

۳ قدم تا پیدا کردن شغل در ایران تلنت

۳ قدم تا پیدا کردن شغل در ایران تلنت  

  1. ثبت نام

با ثبت نام در ایران‌تلنت مسیر شغلی حرفه ای خود را آغاز کنید.

  1. ساخت رزومه

اولین قدم برای استخدام در شغل رویایی‌تان ایجاد یک رزومه حرفه ای است.

  1. ارسال رزومه

رزومه خود را برای کارفرمایان ارسال کنید و آمادگی خود برای همکاری را اعلام نمایید.

امتیاز دهید
نظر دهید

پاسخ دهید

18 − 2 =

دنبال‌ چی
Logo
مقایسه موارد
  • کل (0)
مقایسه
0