چگونه سهام تپسی را بخریم؟

شرکت تپسی، در بهمن ماه ۱۳۹۴ آغاز به کار کرد و نسخه اولیه اپلیکیشن آن در خرداد ماه ۱۳۹۵ به بازار عرضه شد. بیش از ۶ سال است که رساندن شما به مقصد کار ماست و در سفرها کنارتان هستیم تا بهترین تجربه را برایتان خلق کنیم. حالا تپسی مسافر بورس شده و شما می‌توانید هم مسافر و هم سهام‌‌دار تپسی باشید و با خرید سهام تپسی، با هر بار استفاده از خدمات اپلیکیشن، به رشد شرکت خودتان کمک کنید.

برای خرید سهام تپسی باید به سرویس‌های بازار سرمایه (بورس) دسترسی داشته باشید و نیاز به ثبت نام در سامانه جامع اطلاعات مشتریان (سجام) دارید. اگر در این سامانه ثبت نام کرده‌اید، می‌توانید به‌راحتی از طریق یکی از کارگزاری‌های معتبر، سهام تپسی را بخرید.

در صورت عدم ثبت نام در سامانه سجام، به صورت آنلاین و غیرحضوری می‌توانید در این سامانه ثبت نام کنید. با یک بار مراجعه به صفحه ثبت نام در سجام و تکمیل مراحل، به تمامی سرویس‌های بازار سرمایه دسترسی پیدا می‌کنید و دیگر در مراجعه به نهادهای مالی مانند کارگزاری، صندوق سرمایه گذاری،شرکت تامین سرمایه و … نیاز به احراز هویت ندارید.

تپسی در بورس؛ از عرضه اولیه تا عرضه عمومی

خرداد ۱۴۰۱ بود که تپسی وارد بورس شد و عرضه سهام آن در بازار دوم فرابورس صورت گرفت. در مرحله اول و دوم عرضه تپسی، خرید سهام شرکت تنها برای سهام‌داران حرفه‌ای واجد شرایط امکان‌پذیر بود.

طولی نکشید که تپسی توانست با ارائه گزارشات شفاف و نشان دادن رشد مستمر، به تمام تعهدات خود عمل کند. به دنبال این موضوع، امکان خرید سهام تپسی برای همه فراهم شد و از ۲۱ دی‌ماه ۱۴۰۱ همه می‌توانند سهام‌دار تپسی باشند.

تپسی؛ رکورددار بورس

تپسی تا امروز توانسته رکودهایی را در بورس به نام خود ثبت کند و امیدواریم در آینده تعداد این رکوردها افزایش یابد:

  • تپسی اولین استارتاپ ایرانی است که توانسته وارد بورس شود.
  • در مرحله دوم عرضه اولیه سهام تپسی ۲۶۰ میلیون سهم این شرکت در کمتر از ۸ دقیقه به فروش رفت و یکی از سریع‌ترین پذیره‌نویسی‌های فرابورس رقم خورد.

سهم خود را از تپسی بگیرید…

خوشحالیم که می‌توانیم همه مردم ایران را در جمع سهام‌داران تپسی ببینیم و این خانواده را روز به روز گسترده‌تر کنیم. حالا شما هم می‌توانید سهام‌دار تپسی باشید و با هر بار استفاده از این اپلیکیشن سهامتان را رشد دهید.

امتیاز دهید

تگ ها:

نظر دهید

پاسخ دهید

1 × چهار =

دنبال‌ چی
Logo
مقایسه موارد
  • کل (0)
مقایسه
0