همه چیز درباره نصب اپلیکیشن همراه کارت در گوشی آیفون

آیا با روش نصب اپلیکیشن همراه کارت در گوشی آیفون آشنایی دارید؟ پس از دانلود همراه کارت باید 5 مرحله را برای نصب اپلیکیشن همراه کارت در گوشی آیفون انجام دهید.

اپلیکیشن همراه کارت خدمات کارتی برای کلیه دارندگان کارت‌های بانکی عضو شتاب همچون خرید شارژ، کارت به کارت، خرید بسته اینترنت، اعتبارسنجی، نیکوکاری، بازگشت وجه تخفیفان و پرداخت قبض را فراهم می‌سازد.

اپلیکیشن همراه کارت قابلیت نصب بر روی کلیه گوشی‌های آیفون با سیستم عامل حداقل iOS 8 و گوشی‌های اندرویدی با سیستم عامل حداقل 4.4.2 را دارد.

برای نصب نسخه جدید همراه کارت چه باید کرد؟

کلیه کاربران می‌توانند با توجه به نوع سیستم‌عامل تلفن‌همراه خود ( اندروید یا IOS)، فایل برنامه همراه کارت را از وب‌سایت همراه کارت به نشانی hamrahcard.ir دریافت نموده و نصب نمایند.  کاربران اندروید می‌توانند نسخه جدید را از کافه بازار، گوگل‌پلی، مایکت و چارخونه دانلود نمایند. کاربران آیفون علاوه بر وب‌سایت همراه کارت می‌توانند این نرم افزار را از طریق سیبچه، سیب ایرانی، سیب بانک، اناردونی، آی اپس، سیب اپ روی دستگاه‌های خود نصب نمایند. همچنین قبل از نصب از شارژ بودن اعتبار سیم‌کارت خود اطمینان حاصل نمایید. سپس شماره همراه خود را در همراه کارت وارد می‌کنید، پس از آن کدی به عنوان کد تأییدیه از طریق پیامک دریافت خواهید نمود که باید آن را در همراه کارت وارد نمایید. (همراه کارت به صورت خودکار باید آن را تشخیص دهد، اگر تشخیص نداد آن را به صورت دستی در همراه کارت وارد نمایید.) پس از تایید شدن کد تأییدیه توسط همراه کارت، باید یک کد ۴ رقمی به عنوان رمز ورود به همراه کارت برای خود انتخاب نمایید. عملیات نصب تکمیل شده است و می‌توانید از همراه کارت استفاده نمایید.

 آیا برای نصب همراه کارت در گوشی آیفون نیاز به Jail Break کردن دارم؟

برای نصب نسخه iOS شما نیازی به Jail Break نمودن گوشی خود ندارید. این نسخه بدون اینکه به گوشی شما آسیبی وارد نماید به راحتی قابل نصب است.

نصب اپلیکیشن همراه کارت در گوشی آیفون

پس از دانلود همراه کارت مراحل زیر را برای نصب اپلیکیشن همراه کارت در گوشی آیفون انجام دهید:

1. وارد تنظیمات (Setting) گوشی خود شده و گزینه General را انتخاب کنید.

اپلیکیشن همراه کارت در گوشی آیفون

2. وارد بخش Profile & Device Management شوید.

اپلیکیشن همراه کارت در گوشی آیفون

3. گزینه Nexus Original Ltd را انتخاب کنید.

اپلیکیشن همراه کارت در گوشی آیفون

4. عبارت Trust Nexus Original Ltd را لمس کنید

اپلیکیشن همراه کارت در گوشی آیفون

5. در انتها دکمه Trust یا Verify را بزنید.

اپلیکیشن همراه کارت در گوشی آیفون

سوالاتی درباره نصب همراه کارت در گوشی آیفون

آیا برای نصب همراه کارت در  گوشی آیفون باید تنظیمات خاصی انجام دهم؟

در iOS نسخه 9 به بعد پس از نصب نرم‌افزار به این ترتیب عمل نمایید: Menu -> Setting -> General -> Profile (Device Manager) -> Nexus Original Ltd -> trust or Verify

آیا برای نصب نسخه ساعت هوشمند همراه کارت در آیفون باید نسخه گوشی را داشته باشم؟

بله، پس از نصب همراه کارت روی گوشی آیفون به طور خودکار همراه کارت روی ساعت هوشمند متصل به آن گوشی فعال خواهد شد.

نسخه آیفون ساعت هوشمند (Apple Watch) همراه کارت را چگونه نصب کنم؟

کار خاصی نیاز نیست که انجام دهید. در صورت وصل بودن ساعت هوشمندتان به گوشی پس از نصب همراه کارت روی گوسی آیفون نسخه ساعت هوشمند آن نیز فعال خواهد شد.

نسخه آیفون ساعت هوشمند (Apple Watch) همراه کارت را چگونه نصب کنم؟

در صورت وصل بودن ساعت هوشمندتان به گوشی پس از نصب همراه کارت روی گوشی آیفون نسخه ساعت هوشمند آن نیز فعال خواهد شد.هنگام نصب همراه کارت روی گوشی آیفون با خطای Advance Banking Solution Trading DMCC مواجه شدم چه اقدامی باید انجام دهم؟

باید وارد منوی Setting > general > device management شوید و در آنجا Advance Banking Solution Trading DMCC را تایید نمایید.

امتیاز دهید
نظر دهید

پاسخ دهید

بیست − شش =

دنبال‌ چی
Logo
مقایسه موارد
  • کل (0)
مقایسه
0