معرفی بهترین سامانه‌های کاریابی آنلاین

ما در این مطلب ” دنبال چی” 6 تا از بهترین سامانه‌های کاریابی آنلاین را معرفی کرده‌ایم. با استفاده از ابزارهایی که این سامانه‌ها در اختیار کارجویان و کارفرماها قرار می‌دهند می‌توان به سادگی و سهولت، شغل یا رزومه مورد نظر را پیدا کرد.

پیدا کردن شغل مناسب برای کارجو یا رزومه مناسب برای کارفرما همیشه آسان نیست و از آنجایی­که بازار کار هر روز به سمت رقابتی شدن می رود، مردم بیشتر به وب‌سایت‌ها و اپلیکیشن‌های کاریابی آنلاین روی می‌آورند.

این روزها، جستجوی کار نیازی به بررسی لیست روزنامه ها یا محدود شدن به مراکز کاریابی ندارد. درعوض، تعداد زیادی سامانه کاریابی آنلاین وجود دارد که می‌تواند به شما کمک کند حتی زمانی که در حال حرکت و سفر هستید، به عنوان کارجو، شغل مدنظر و یا به عنوان کارفرما رزومه کاری مدنظر خود را پیدا کنید.

اپلیکیشن‌ها و سامانه‌های کاریابی به عنوان تابلوهای شغلی یا موتورهای جستجوی کار برای ارتباط کارفرمایان با جویندگان کار استفاده می‌شوند. کارفرمایان از این پلت‌فرم‌ها برای ارسال موقعیت‌های خالی شغلی که به دنبال پر کردن آنها هستند، استفاده می‌کنند، در حالی که جویندگان کار این فرصت­های شغلی را در پلتفرم­ها بر اساس توانمندی و علایق خود انتخاب می­کنند.

مزایای استفاده از اپلیکیشن­ های کاریابی آنلاین

تهیه رزومه بر اساس استاندارد:  قبل از ارسال رزومه مطمئن شوید رزومه شما برای هر شغلی که برای آن درخواست می کنید، تنظیم شده است.این قطعاً شانس موفقیت شما را افزایش می دهد.

جلوگیری از اتلاف انرژی و مدیریت زمان : اگر زیاد وقت ندارید، این سامانه می‌توانند در تسهیل ارتباط کارفرما و کارجو کمک کنند.

مدیریت آسان رزومه­ های دریافتی : جمع آوری، بررسی و مدیریت رزومه‌های دریافتی برای موقعیت‌های شغلی از بزرگترین دغدغه‌های مدیران منابع انسانی است. در این اپلیکیشن­ها با امکاناتی مانند پوشه‌بندی حرفه‌ای رزومه‌ها، لیست رزومه‌های مورد علاقه و ذخیره رزومه‌ها برای موقعیت‌ شغلی آینده، سرعت عمل در استخدام را به شدت بالا برده است.

افزایش شانس استخدام در شرکت­های بزرگ و معتبر : در برخی از سایت­های کاریابی، بهترین دوره‌های آموزشی هر حوزه شغلی از موسسه‌های معتبر کشور را با قیمتی پایین‌تر، در اختیار کارجویان قرار می­دهند.با گذراندن این دوره ها علاوه بر افزایش توانمندی‌هایتان، یک مدال در رزومه شما نیز به کارفرما نمایش داده می‌شود تا شما را از سایرین متمایز کند.

ارسال خودکار آگهی­ های جدید استخدامی در گوشی موبایل : با فعالسازی اعلان خودکار از طریق گوشی در صورت دریافت آگهی ­های جدید استخدامی متناسب با تنظیمات انجام شده در این پلتفرم­ها، همان لحظه برای شما پیامی ارسال می­شود.

تفکیک آگهی ها: شما می توانید بر اساس شهر محل سکونت ، رشته تحصیلی ، مقطع تحصیلی ، انتخاب رسته­های شغلی و نیز انتخاب ساعت کاری، چارچوبی برای آگهی­های خود داشته باشید که بر اساس آن آگهی­ های مربوطه ارسال شود.

بهترین سامانه‌های کاریابی آنلاین

ما در این مقاله بهترین سامانه‌های کاریابی آنلاین را معرفی کرده‌ایم و شما می توانید در صفحه استخدام دسته دانش و مهارت سایت ” دنبال چی” علاوه بر آشنایی با  این 6 سامانه کاریابی با سرعت بیشتری شغل یا رزومه مورد نظر خود را پیدا کنید.

سامانه کاریابی آنلاین

کارنت

اپلیکیشن کارنت با فعالیت در زمینه تحقیق کسب درآمد و استخدام مشاغل اینترنتی در فضای مجازی و کار در منزل با هدف مبارزه با کلاه­برداری های اینترنتی و کسب درآمد صحیح جویندگان شغل در فضای اینترنتی طراحی گردیده است.

ای ­استخدام

اپلیکیشن ای ­استخدام می‌کوشد با انتشار آگهی‌های شغلی، فراخوان‌ها و اخبار استخدام سراسر کشور در کنار ارائه بروزترین امکانات، متدها و ابزارهای جذب و استخدام، محیطی حرفه‌ای و کارآمد برای جامعه کارجویان و کارفرمایان کشور فراهم سازد.

ایران­ استخدام

از طریق اپلیکیشن ایران استخدام بدون پرداخت هیچ گونه هزینه ای قادر خواهید بود که بر اساس استان و شغل و رشته تحصیلی مورد نظر خود تمام آگهی ها و اخبار استخدامی سازمانهای دولتی و مراکز خصوصی و بانکها را به محض انتشار دریافت نمایید.

ایران تلنت

ایران ‌تلنت، وب سایت استخدامی است که نزدیک به یک میلیون نفر از جامعه متخصصان و مدیران ایرانی به عضویت آن در آمده اند و بالغ بر ۵۰۰۰ شرکت معتبر داخلی و خارجی، استخدام های خود را از طریق آن انجام میدهند. ایران‌تلنت طی این سالها به عنوان سایت استخدامی پیشرو در کشور، با بهره گیری از تکنولوژی های روز دنیا در فضای مجازی، فعالیت خود را گسترش داده است.

جاب ویژن

سایت استخدامی جاب ویژن با هزاران  آگهی استخدام فعال و استفاده از هوش مصنوعی برای پیشنهاد مرتبط ‌ترین آگهی به کارجویان، فرایند کاریابی را بسیار آسان‌تر کرده است.

جابینجا

جابینجا؛ سامانه کاریابی آنلاین است که با ابزارهای مختلف مثل قسمت آشنایی با شرکت‌ها، جستجو در آگهی‌های استخدام  وآگاهی از مشاغل جدید با کمک ایمیل‌های اطلاع رسانی، فرصت‌های شغلی مناسب کارجو یا رزومه مناسب کارفرما را ارائه می‌دهد.

 

امتیاز دهید
نظر دهید

پاسخ دهید

پنج × 4 =

دنبال‌ چی
Logo
مقایسه موارد
  • کل (0)
مقایسه
0