معرفی کاریابی مجازی در ایران استخدام

امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی در دنیا، تمامی کسب و کارها فرآیند مجازی شدن را برای ادامه فعالیت خود انتخاب کرده اند. مجازی شدن استخدام  کسب و کارها باعث شده هم کارجویان و هم کارفرمایان از این فرآیند استقبال نمایند. کاریابی مجازی به کار فرمایان و کارجویان این امکان را می‌دهد، از طریق آزمون‌های آنلاین و مصاحبه‌های ویدیویی با هم در ارتباط باشند. کارفرمایان از این طریق تعداد بیشتری از رزومه‌های داوطلبان را بررسی می‌کنند و کارجویان هم بدون اتلاف وقت می‌توانند به طور متناوب در چندین آزمون آنلاین شرکت کنند. یکی دیگر از مزایای کاریابی مجازی از بین رفتن موانع جغرافیایی است. در روش‌های سنتی کارفرمایان مجبور بودند کارجویانی را انتخاب کنند که به محل کار نزدیک باشند اما در روش کاریابی مجازی، آنها می‌توانند حتی به استعدادهای بین المللی نیز فکرکنند. برخی کارجویان هم در روش سنتی نمی‌توانستند به شغل مورد علاقه خود بخاطر مسافت دسترسی داشته باشند ولی در روش کاریابی مجازی این مشکل هم حل می‌شود. با آنلاین شدن فرآیند استخدام کارفرمایان از صرف کردن هزینه‌های هنگفت برای برگزاری نمایشگاه‌‌ها، هزینه سفر و اقامت برای شرکت در مراسم‌های جذب نیروی کار، جلوگیری می‌کنند و معمولا هم برگشت سرمایه در استخدام‌های مجازی بیشتر است. این روش برای کارجویان هم خالی از لطف نیست، آنها می‌توانند مقدار پولی را که برای رفت و آمد کردن به موسسات کاریابی و شرکت‌های دولتی و خصوصی می‌کنند در جیب شان بگذارنند وبا صرف هزینه‌ایی بسیار اندک از فرصت‌های شغلی مجازی استفاده نمایند. با مجازی شدن استخدام‌ها، تعاملات بین کارفرمایان و کارجویان را بیشتر می‌شود. این کار باعث از بین رفتن واسطه‌ها می‌شود و بسیاری از استعداد‌ها شناسایی می‌شوند. در ضمن آگهی کردن یک شغل به صورت آنلاین برای کارفرمایان، می‌تواند نشان دهنده این باشد که سازمان آنها بسیار مترقی است. معمولا این روش‌های خلاقانه کارجویان را بیشتر به سمت این گونه سازمان‌ها جذب می‌کند.

در نهایت کاریابی مجازی با مزایایی که به همراه دارد برای هر دو گروه کارجویان و کارفرمایان مفید خواهد بود.

مزایای سایت ایران استخدام برای کارجویان و کارفرمایان:

  • اگر شما کارفرما یا کارجو هستید و به دنبال سایت کاریابی مجازی هستید، سایت ایران استخدام بهترین انتخاب شما خواهد بود.  این سایت با امکانات زیادی که در اختیار کارجویان و کارفرمایان قرار می‌دهد ، به آنها در جست‌و‌جوی  افراد شایسته و همچنین دستیابی به شغل مناسب یاری می‌کند.

مزایا برای کارجویان:

  1. جستجوی شغل دلخواه: سایت ایران استخدام منتشر کننده آگهی‌های استخدامی سراسر کشور اعم از آگهی‌های استخدام تهران، کرج، مشهد و… می‌باشد. کارجویان می‌توانند از طریق سایت ایران استخدام، در صفحه جستجوی مشاغل، آگهی‌های استخدام مدنظر خود را به همراه سایر ابزارهای موجود اعم از استان، رشته تحصیلی، میزان حقوق درخواستی، میزان سابقه و… انتخاب کرده و آگهی‌های استخدامی مرتبط با تنظیمات خود را مشاهده نمایند.
  2. امکانات ساخت رزومه برای کارجویان: سایت ایران استخدام به کارجویان این امکان را می‌دهد رزومه خود را بصورت کاملا رایگان و حرفه‌ای در قالب‌های متنوع در پنل کاربری ایران استخدام ایجاد بکنند و آن را به صورت آنلاین در معرض دید کارفرمایان مورد تأیید سایت ایران استخدام قرار بدهند. همچنین کارجویان گرامی می‌توانند نسخه PDF رزومه خود را دانلود کرده و ذخیره کنند.
  3. اطلاع رسانی فرصت‌های شغلی در همه شبکه‌های اجتماعی: با استفاده از کانالهای ایران استخدام در تمامی شبکات مجازی، کارجویان می‌توانند به راحتی، به اخبار استخدامی دولتی و همچنین آگهی‌های استخدامی مخصوص استان خود دسترسی داشته باشند.
  4. کتاب‌های استخدامی: تیم آموزشی ایران استخدام با کتاب‌های استخدامی جامع و نمونه سوالاتی که برای حیطه‌های مختلف ارائه کرده است، کارجویان را در مسیر دستیابی به شغل مناسب در سازمان‌های دولتی، یاری می‌کند.
  5. اپلیکیشن ایران استخدام: کارجویان می‌توانند با استفاده از اپلیکیشن ایران استخدام از آخرین اخبار، آگهی‌های استخدام و فرصت‌های شغلی (شرکت‌های خصوصی، سازمان‌ها و نهادهای دولتی) اطلاع پیدا کنند.

مزایا برای کارفرمایان:

  1. درج آگهی استخدام: ایران استخدام به کارفرمایان این امکان را می‌دهد که بدون صرف هزینه و وقت زیاد‌، تمام آنچه برای استخدام از یک نیروی کار را می‌خواهند در این پلتفرم به نمایش بگذارند و به راحتی نیروی موردنیاز خود را پیدا بکنند.
  2. امکان دسترسی به بانک رزومه کارجویان: در بخش امکانات کاریابی مجازی ایران استخدام، کارفرمایان می‌توانند براساس فیلترهای استان، رشته، جنسیت و… به رزومه‌های آنلاین کارجویان دسترسی داشته باشند.
  3. ارتباط با کارجویان: سایت ایران استخدام به کارفرمایان این امکان را می‌دهد تا با کارجویانی که رزومه‌ی خود را در سایت آپلود کرده‌اند، تماس بگیرند و با آنها مصاحبه کنند. به اینصورت کارفرمایان می‌توانند نیرویی مناسب با ملاک‌های مدنظر خود، پیدا بکنند.
  4. درج آگهی رایگان در سایت ایران استخدام توسط پلن کاریار: سایت ایران استخدام این امکان را به کارفرمایان می‌دهد تا توسط پلن کاریار برای شهرستان‌های غیر مرکز استان آگهی رایگان درج بکنند و نیروی موردنیاز خود را به آسانی جذب نمایند.
  5. صرف هزینه کمتر: در جستجوی نیروی کار مدنظر، استفاده از سایت ایران استخدام برای کارفرمایان هزینه کمتری نسبت به روش‌های دیگری مانند تبلیغات در روزنامه‌ها دارد.

به طور کلی، سایت ایران استخدام به دلیل ارائه خدمات متنوع و مفید برای کارجویان و کارفرمایان، به عنوان یکی از بهترین سایت‌های کاریابی مجازی در ایران شناخته شده است و مزایا و امکانات زیادی را برای کارجویان و کارفرمایان سراسر کشور فراهم می‌کند.

 

امتیاز دهید
نظر دهید

پاسخ دهید

یک × 3 =

دنبال‌ چی
Logo
مقایسه موارد
  • کل (0)
مقایسه
0