برگشت نقدی «داپ‌ اپ» امسال به یک میلیارد تومان می‌رسد

مدیرعامل داپ‌ اپ، پلتفرم فعال حوزه فین‌تک و cashback می‌گوید یکی از مهم‌ترین اهداف داپ‌اپ در سال ۱۴۰۳ برای مبلغ متوسط روزانه برگشت نقدی عبور از مرز یک میلیارد تومان است و نرخ تبدیل کاربر به مشتری در این پلتفرم ۲۷ درصد بوده که نسبت به سال ۱۴۰۱، سه درصد افزایش پیدا کرده است.

سجاد شفی‌زاده، مدیرعامل داپ‌اپ در مراسم چهارمین سالگرد فعالیت این مجموعه گفت: داپ‌اپ یک اپلیکیشن مالی سه وجهی است که از سال ۹۸ فعالیت خود را با کش‌بک (برگشت وجه نقد) شروع کرده است که با گذر زمان ویژگی‌های جدیدی به آن اضافه شده است. ما در زمینه مدیریت ثروت و لندتک نیز کارهایی انجام داده‌ایم اما مهم‌ترین برنامه‌ای که ما در سال‌های اخیر آن را دنبال کرده‌ایم ترنج بوده است که از طریق آن فعالیت‌های اقساطی را دنبال کرده‌ایم.

شفی زاده در پاسخ به پیوست در ارتباط با تعداد کاربران داپ‌اپ و مبلغ کش‌بک  گفت: یکی از مهم‌ترین اهداف داپ‌اپ در سال ۱۴۰۳ برای مبلغ متوسط روزانه برگشت نقدی عبور از مرز یک میلیارد تومان است. همچنین روی توسعه فناوری‌های هوش مصنوعی متمرکز هستیم و به کمک همین فناوری‌ها نرخ نکول هشت درصدی در ابتدای فعالیتمان را کاهش داده‌ایم.

شفی‌زاده همچنین در ارتباط با منابع مالی داپ‌اپ گفت: ما وابسته به یک تامین کننده نیستیم و حالت کراد فاندینگ منابع اقساطی ما از چندین مجموعه تامین اعتبار می‌شود و خود پذیرندگانمان هم در این فرآیند در کنار ما هستند.

شفی‌زاده در زمینه درآمدها و ثبات شرکت نیز توضیح داد: برخلاف بسیاری از استارت‌آپ‌ها که گاه تا ۱۰ سال به درآمدزایی نمی‌رسند ما حالا به نقطه پایداری رسیده‌ایم و از سال ۱۴۰۲ مثبت شده‌ایم.

طبق گفته مدیرعامل داپ‌اپ نرخ مشتریان وفادار داپ‌اپ ۱۸ درصد است و نرخ تبدیل کاربر به مشتری در داپ‌اپ ۲۷ درصد بوده است که نسبت به سال ۱۴۰۱، سه درصد افزایش پیدا کرده است.

در پایان رویداد هم برخی کسب و کارها به بیان تجربه‌های خود در رابطه با داپ اپ پرداختند و تجربه بازگشت وجه را برای کاربران جذاب برشمردند.

5/5 - (1 امتیاز)

تگ ها:

نظر دهید

پاسخ دهید

پنج × 4 =

دنبال‌ چی
Logo
مقایسه موارد
  • کل (0)
مقایسه
0