بازی پرتکرارترین کلمه جستجو شده در بازار

بازی پرتکرارترین کلمه‌ای است که توسط کاربران بازار در کادر جستجو نوشته می‌شود. در سال ۱۴۰۰ از هفت کلمه اول با بیشترین میزان جستجو، بازی در رتبه اول قرار گرفته و پس از اینستاگرام و واتساپ، دوباره شاهد جستجوی عبارت «بازی جدید دخترانه»، «ماشین بازی»، «بازی ماشین» و «بازی جدید» هستیم. کاربران بازار با همین جستجوها به نصب بازی‌هایی مثل Speacial Forces Group و شبیه‌سازی رانندگی ترغیب می‌شوند.

بازی پرتکرارترین کلمه جستجو شده در بازار

کاربران بازار که به جستجوی کلمه بازی اقدام می‌کنند، بیشتر از همه به نصب بازی Speacial Forces Group 2 رو می‌آورند. یک بازی تیراندازی که در حقیقت بازسازی همان Counter-Strike برای موبایل و تبلت است. رتبه‌های بعدی به ترتیب به کلاچ، کلش اف کلنز (Clash of Clans)، پو (pou)، شبیه ساز رانندگی (Extreme Car Driving Simulator) تعلق می‌گیرد. داده‌های بازار نشان می‌دهد بازی‌های ایرانی در رقابتی نفس‌گیر با نمونه‌های خارجی قرار دارند و البته در مواردی توانسته‌اند ضرب‌شست خود را به رقبا نشان دهند.

پرتکرارترین کلمه جستجو شده در بازار

در ادامه محبوب‌ترین بازی به تفکیک استان‌ را می‌توانید ببینید. با نگاهی کلی به این داده‌ها از نظر نصب و دانلود می‌توان 31 استان کشور را به‌ چهار بخش تقسیم کرد. در 17 استان ایران، بیشتر بازی خارجی نصب شده است اما در 14 استان کاربران ترجیح می‌دهند بازی ایرانی دانلود کنند. کلاچ به‌عنوان شبیه‌ساز رانندگی همان بازی ایرانی است که در استان‌های فارس، آذربایجان شرقی و غربی، کرمان، هرمزگان، سیستان‌وبلوچستان، همدان، لرستان، بوشهر، اردبیل، زنجان، کردستان، ایلام و چهارمحال‌وبختیاری رتبه اول از نظر دانلود و نصب را به‌خود اختصاص داده است. بازی محبوب کاربران بازار در استان‌های تهران، خوزستان، گیلان، البرز، کرمانشاه، قم، مرکزی و قزوین، Clash of Clans است و در هشت استان، شامل خراسان رضوی، گلستان، مازندران، یزد، خراسان شمالی و جنوبی، سمنان بخت و اقبال با Speacial Forces Group 2 یار است که یاد و خاطره بازی کانتر را زنده می‌کند.

پرتکرارترین کلمه جستجو شده در بازار

برای آشنایی بیشتر با فضای بازی‌ها و کلمات جستجو شده شما را به خواندن مطلبی از مجله بازار دعوت می‌کنیم.

امتیاز دهید

تگ ها:

نظر دهید

پاسخ دهید

4 × پنج =

دنبال‌ چی
Logo
مقایسه موارد
  • کل (0)
مقایسه
0