اُفود رقیب اسنپ فود می‌شود

سال‌هاست که اسنپ‌‌‌فود در غیاب رقبای جدی، حوزه سفارش غذا را در اختیار گرفته است. اما گویا حالا قرار است اُفود به عنوان یک رقیب تازه‌‌‌نفس وارد این حوزه شود. ظاهرا گروه گلرنگ که در گذشته هم در استارت‌آپ‌‌‌هایی مانند تارا و اکالا و دارتیل سرمایه‌گذاری کرده بود، تصمیم گرفته است تا با مجموعه افود oFood به حوزه سفارش آنلاین غذا وارد شود.

به گزارش دنبال چی، این اتفاق با جدی کردن فضای رقابت در حوزه ارسال غذا، می‌تواند چالش مهمی برای اسنپ‌‌‌فود به حساب بیاید که سال‌هاست به عنوان بازیگر اصلی این حوزه فعالیت می‌کند. به این ترتیب اُفود فعالیت خود را به صورت کامل آغاز خواهد کرد و از ابتدا امکان سفارش غذا، شیرینی و سوپرمارکت را در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد. به نظر می‌رسد اُفود قرار است تمرکز بیشتری را روی رستوران‌‌‌ها و سوپرمارکت‌‌‌هایی بگذارد که تنها سفارش آنلاین و بیرون‌‌‌بر می‌‌‌پذیرند. اگرچه هنوز اخبار رسمی در این زمینه منتشر نشده است، اما انتشار آگهی استخدام این مجموعه در شبکه‌‌‌های اجتماعی نشان می‌دهد که مدیران اُفود در فکر توسعه آن هستند.

بعد از ادغام الوفود و زودفود و بعد از مدتی ریبرندینگ آن به اسنپ‌‌‌فود، رقبای دیگر از جمله ریحون، چلیوری و… به تدریج از میدان رقابت بیرون رفتند تا اسنپ‌‌‌فود حاکمیت این بازار را در دست بگیرد. هر چند در چند سال اخیر دیجی‌‌‌کالا سعی داشته است با سرویس دیجی‌‌‌کالا جت، سهمی از این بازار را در اختیار بگیرد، اما این تلاش بیشتر در حوزه کالاهای سوپرمارکتی نتیجه‌‌‌بخش بوده است و همچنان اغلب کاربران برای سفارش آنلاین غذا به سراغ اسنپ‌‌‌فود می‌‌‌روند. با این اوصاف انتظار می‌رود که ورود یک رقیب تازه‌‌‌نفس و جدی به این حوزه با رقابتی‌‌‌تر کردن فضا، برای کاربران نهایی حق انتخاب بیشتری ایجاد کرده و احتمالا به ارائه خدمات متنوع‌‌‌تری منجر شود.

امتیاز دهید
نظر دهید

پاسخ دهید

نوزده − 13 =

دنبال‌ چی
Logo
مقایسه موارد
  • کل (0)
مقایسه
0