انتقاد به عدم امکان حذف اکانت در پیام‌رسان‌های ایرانی

یک پژوهشگر فضای مجازی در پاسخ به اظهارات معاون وزیر علوم که گفته بود «پلتفرم‌های خارجی مردم را گروگان گرفته‌اند» نوشت: اتفاقا پیام‌رسان‌های ایرانی(به جز بله) که امکان خروج کاربران را فعال نکرده‌اند، آنها را گروگان گرفته‌اند.

حمید ضیایی‌پرور، پژوهشگر فضای مجازی در پاسخ به اظهارات معاون وزیر علوم تاکید کرد: دیلیت اکانت در همه پلتفرم‌های خارجی فعال است.کسی مجبور به حضور در آنها نیست. پیش‌تر و در پاسخ به انتقادها و رفع دغدغه‌های کاربران، برخی از پیام‌رسان‌ها اعلام کردند که امکان حذف اکانت را در نسخه‌هایشان فعال کرده‌اند که عموم کاربران با مراجعه به این پیام‌رسان‌ها با پیغام خطا زمان حذف اکانت مواجه شدند و عملا این امکان برای کاربران مهیا نشد. از طرف دیگر پیام‌رسان‌های بومی در اعلام آمار رسمی، از تعداد کاربران ثبت‌شده به‌عنوان نقطه‌ قوت‌شان در مقایسه با رقبا بهره می‌برند؛ کاربرانی که ممکن است تنها یک‌بار در این پیام‌رسان‌ها وارد شده و ثبت شماره کرده‌اند، ولی دیگر امکان حذف شماره‌شان را ندارند.

امتیاز دهید
نظر دهید

پاسخ دهید

سه × 3 =

دنبال‌ چی
Logo
مقایسه موارد
  • کل (0)
مقایسه
0