متن اطلاعیه این صرافی وابسته به شرکت دانش بنیان توفاد به عنوان یکی از اولین شرکتهای ایرانی فعال زمینه بلاک چین، به شرح زیر است: همراهان عزیز اکسکوینو بابت نگرانی‌های پیش آمده مبنی بر عدم دسترسی به اکسکوینو بر روی برخی از خطوط و ارائه‌دهندگان اینترنت، مراتب عذرخواهی خود را اعلام می‌داریم.

به عنوان یک نهاد‌ مالی که امین و نگهبان سرمایه کاربران خود است، با جدیت تمام در حال مذاکره با ارائه‌دهندگان اینترنت، اپراتورها و زیرساخت آن‌ها هستیم. از سوی دیگر به صورت تمام وقت به دنبال پیگیری از مراجع قانونی به دلیل آسیب وارده به کاربران خود در راستای اختلال در اینترنت و در نتیجه عدم دسترسی آن‌ها برای خرید و فروش و فعالیتشان بوده و به شما اطمینان می‌دهیم تا رسیدن به یک پاسخ مشخص، این پیگیری را با جدیت ادامه خواهیم داد.

در 5 سال گذشته همواره با ارائه خدمات گوناگون در حوزه‌های مختلف بازار رمزارز در شرایط گوناگون اقتصادی و اجتماعی، تمام قد و با تمام نیرو و توان خود در کنار همراهان همیشگی اکسکوینو بوده‌ایم. شفافیت و عدم اقدام به رفتارهای غیرعرفی و اخلاقی که برگرفته از اولین اصل فرهنگی اکسکوینو یعنی ” اعتماد” است، ما را بر آن داشته که در هرلحظه با تمام معضلات موجود، اعلام دقیق وضعیت و مشکلات را در اولویت کارهایمان قرار دهیم تا جای ممکن از ایجاد نگرانی‌های احتمالی برای مخاطبنمان بکاهیم. در نهایت، اطمینان می دهیم با تمام توان در حال رفع مشکلات و موانع هستیم و در هر شرایطی امین و ضامن سرمایه شما عزیزان خواهیم بود. صمیمانه از صبر و همراهی‌ شما متشکریم.