اسنپ اکسپرس؛ سوپر مارکت تحویل فوری اسنپ

لازم نیست که برای خریدهای روزمره شال و کلاه کنید و روانه فروشگاه محله شوید. اسنپ اکسپرس راهی سریع و ساده برای خرید کردن است. فرقی نمی‌کند که لبنیات می‌خواهید یا تنقلات یا میوه یا محصول بهداشتی؛ انواع محصولات و خواربار را از فروشگاه‌های اطرافتان سفارش دهید و کمتر از 30 دقیقه، درب منزل با بسته‌بندی مناسب تحویل بگیرید. خبر خوب اینکه امکان حرید اعتباری و تخفیف‌های دوره‌ای هم برای شما فراهم است.

اسنپ اکسپرس؛ تحویل زیر 30 دقیقه

دیگر برای خریدهای روزمره نیاز نیست به فروشگاه محله بروید. با سرویس تحویل فوری اسنپ اکسپرس، انواع محصولات و خواربار را از فروشگاه‌های اطرافتان سفارش دهید و کمتر از 30 دقیقه درب منزل با بسته‌بندی مناسب تحویل بگیرید.

ثبت سفارش

برای ثبت سفارش، شماره همراتان را در این صفحه وارد کنید یا وارد اپلیکیشن اسنپ شوید. به بخش سوپرمارکت بروید و آدرس‌تان را وارد کنید و با انتخاب هر کدام از فروشگاه‌های محلی یا زنجیره‌ای نزدیک‌تان، از دسته‌بندی‌های مختلف محصولات خریداری کنید.

پرداخت آنلاین

بعد از انتخاب محصولات مورد نظرتان، گزینه تکمیل خرید را بزنید تا صورت‌حساب را ببینید. در این بخش می‌توانید یا آنلاین پرداخت کنید یا اعتباری. با روش پرداخت، خریدتان نهایی می‌شود و تمام.

زمان تحویل

سفارش‌تان را کمتر از 30 دقیق درب منزل یا محل کارتان تحویل بگیرید. فروشگاه‌ها تا زمانی که باز باشند در اپلیکیشن هم فعال‌اند.

امکان رهگیری لحظه‌ای سفارش

بعد از ثبت سفارش، امکان رهگیری لحظه‌ای آن وجود دارد؛ یعنی می‌توانید مراحل آماده‌سازی تا رسیدن سفارش به دست‌تان را پیگیری کنید و ببینید که در هر لحظه، بسته ارسالی‌تان کجاست.

سوپر مارکت تحویل فوری اسنپ

خرید آنلاین با اسنپ اکسپرس چه مزایایی دارد؟

با استفاده از اسنپ اکسپرس همیشه به سریع‌ترین شکل ممکن خرید خواهید کرد. زیرا این برنامه نزدیک‌ترین سوپرمارکت‎‌های محلی و فروشگاه‌های زنجیره‌ای متعدد به شما را پیدا می‌کند تا در کمترین زمان، خریدهایتان جلوی درب منزل به دست‌تان برسد. همچنین در قسمتی از این برنامه می‌توانید تخفیف‌های شگفت‌انگیز اجناس را (در بخش تخفیف نارنجی) مشاهده کرده و با قیمت بسیار مناسب خرید کنید.

چگونه می‌توانم اپلیکیشن را نصب کنم؟

در حال حاضر این اپلیکیشن برای تلفن‌های همراه اندرویدی در دسترس است و شما می‌توانید از طریق پلی‌استور، کافه بازار یا مایکت اپلیکیشن را دانلود و نصب کنید.

زمان ثبت سفارش باید چه اطلاعاتی را وارد کنم؟

در صورتی‌که ثبت‌نام نکرده یا وارد سیستم نشده باشید، پس از تکمیل سبد خرید، دکمه ورود / عضویت را زده و با شماره همراه خود اقدام به تکمیل سفارش نمایید.

چطور می‌توانم آدرس خود را ثبت کنم؟

پس از ورود به برنامه خیلی سریع مکان فعلی شما به صورت خودکار ثبت می‌گردد تا برنامه بتواند نزدیک‌ترین سوپرمارکت‌ها را برای شما شناسایی نماید. پس از ثبت مکان کالاهای جستجو شده شما به صورت دسته‌بندی شده از همه فروشگاه‌های نزدیک جستجو می‌گردد و قیمت آنها به شما نشان داده می‌شود تا بتوانید خرید راحت و با قیمت به‌صرفه داشته باشید.

از چه شیوه‌ای می‌توانم پرداخت انجام دهم؟

از طریق درگاه‌های بانکی یا کیف پول خود در اپلیکیشن یا وب‌سایت می‌توانید پرداخت کنید.

مدت زمان ارسال سفارش چقدر است؟

سفارش شما در بازه زمانی 30 دقیقه به دست شما می‌رسد.

امکان لغو سفارش وجود دارد؟

پیش از تایید سفارش توسط فروشگاه، شما می‌توانید سفارش خود را لغو کنید. در صورتی که فروشگاه تایید کرده باشد، از طریق تماس با پشتیبانی می‌توانید سفارش خود را لغو کنید.

امکان افزودن محصول به سفارش پس از تایید وجود دارد؟

پس از تایید و نهایی شدن سفارش امکان افزودن محصول وجود ندارد.

امتیاز دهید
نظر دهید

پاسخ دهید

16 + هفت =

دنبال‌ چی
Logo
مقایسه موارد
  • کل (0)
مقایسه
0