اسنپ اکسپرس

بررسی خود را اضافه کنید

افزودن برای مقایسه

سامانه اسنپ اکسپرس – خدمات سامانه اسنپ اکسپرس چیست ؟ : با این سامانه  انواع محصولات و خواروبار را از فروشگاه های اطرافتون سفارش دهید و کمتر از ۳۰ دقیقه درب منزل با بسته بندی مناسب تحویل بگیرید. لازم نیست که برای خریدهای روزمره شال و کلاه کنید و روانه فروشگاه محله شوید. این سامانه آنلاین راهی سریع و ساده برای خرید کردن است. فرقی نمی‌کند که لبنیات می‌خواهید یا تنقلات یا میوه و محصولات بهداشتی، با اسنپ اکسپرس انواع محصولات و خواروبار را از فروشگاه های اطرافتون سفارش دهید و کمتر از ۳۰ دقیقه درب منزل با بسته بندی مناسب تحویل بگیرید. خبر خوب اینکه امکان خرید اعتباری و تخفیف‌های دوره‌ای هم برای شما فراهم است.

خدمات اسنپ اکسپرس در ایران

خرید اینترنتی از این سامانه در شهرهای مختلف کشور فعال است. اهالی شهرهای تهران، مشهد، تبریز اصفهان، سمنان، قم و … می توانند به سادگی از این سرویس استفاده کنند.

خرید آنلاین از اسنپ اکسپرس چه مزایایی دارد؟

با استفاده از اسنپ اکسپرس همیشه به سریع ترین شکل ممکن خرید خواهید کرد. زیرا این برنامه نزدیکترین سوپرمارکت‌های محلی و فروشگاه‌های زنجیره‌ای متعدد مانند هایپر استار، جانبو، رفاه هایپر، فمیلی، گندم و حیات مارکت را به شما پیدا می‌کند تا در کمترین زمان خریدهایتان درب منزل به دستتان برسد و همچنین در قسمتی از برنامه نیز می‌توانید تخفیف‌های شگفت انگیز اجناس را در بخش تخفیف نارنجی مشاهده کرده و با قیمت بسیار مناسب خرید کنید.

چطور می‌توانم سفارشم را ثبت کنم؟

با استفاده از وب سایت یا اپلیکیشن اسنپ اکسپرس می‌توانید سفارش خود را ثبت کنید.

کافیست وارد وب سایت یا اپلیکیشن شوید و کالا فروشگاه مورد نظر را جستجو کنید، با انتخاب و افزودن محصولات به سبد خرید می‌توانید خرید خود را پرداخت و سفارش ایران را نهایی کنید

هزینه ارسال اسنپ اکسپرس چقدر است ؟

هزینه ارسال بسته به فاصله فروشگاه تا موقعیت فعلی شما متفاوت است.

مدت زمان ارسال سفارش چقدر است ؟

سفارش شما در بازه زمانی ۳۰ دقیقه به دست شما میرسد.

امکان لغو سفارش وجود دارد؟

پیش از تایید سفارش توسط فروشگاه شما می توانید سفارش خود را لغو کنید. در صورتی که فروشگاه تایید کرده باشد از طریق تماس با پشتیبانی می توانید سفارش خود را لغو کنید.

امکان افزودن محصول به سفارش پس از تایید وجود دارد؟

پس از تایید و نهایی شدن سفارش امکان افزودن محصول وجود ندارد.

چطور می‌توانم سفارش خود را پیگیری کنم ؟

پس از تایید سفارش علاوه بر اینکه لینک پیگیری سفارش برای شما پیامک می‌گردد، از طریق اپلیکیشن یا وب سایت اسنپ اکسپرس می‌توانید به صورت لحظه‌ای و سفارش خود را پیگیری کنید.

برای ورود اینجا کلیک کنید.

امتیاز دهید

تصاویر: اسنپ اکسپرس

نظرهای کاربران

0.0 از 5
0
0
0
0
0
نظر خود را بنویسید

اولین نفری باشید که بررسی می کند “اسنپ اکسپرس”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − 10 =

هنوز دیدگاهی وجود ندارد

دنبال‌ چی
Logo
مقایسه موارد
  • کل (0)
مقایسه
0