پارسکدرز

بررسی خود را اضافه کنید

افزودن برای مقایسه

خدمات سامانه پارسکدرز چیست ؟ : پارسکدرز؛  بازار کار آنلاین و رابط تقاضا و اجرا است. پروژه ها به هیچ وجه توسط خود تیم اجرایی پارسکدرز انجام نمی شود. در سایت عده ای با عنوان مجری یا فریلنسر عضو هستند که پروژه ها توسط ایشان انجام می گیرد. مجریان پس از دیدن درخواست شما برای شما پیشنهاد ارسال کرده و شما بهترین پیشنهاد را انتخاب و همکاری را شروع می کنید.

پارسکدرز

پارسکُدرز برای شما محیطی را فراهم می‌آورد که بتوانید با تجربه ترین متخصصین از سراسر کشور (فریلنسرها) را به راحتی و به سرعت پیدا نمایید. تنها کافی است پروژه یا مسئله خود را به همراه بیشترین مبلغی که می‌خواهید برای آن پرداخت نمایید را وارد کنید، متخصصان برای به دست آوردن پروژه شما پیشنهاد قیمت خود را به شما می‌دهند. شما می‌توانید به راحتی تخصص و رزومه کسانی که پیشنهاد قیمت داده اند را ببینید، همین طور امتیازاتی که خریداران قبلی به آنها داده‌اند و مناسب‌ترین شخص را برای انجام کار خود انتخاب نمایید.

هزینه ارائه  خدمات پارسکدرز چقدر است؟

ثبت 3 پروژه اول برای همه کاربران رایگان است و مشمول پرداخت هزینه اولیه برای ثبت نخواهد بود. بستگی به نوع فعالیت شما، چنانچه همواره تعداد پروژه های موفق شما بیش از یک‌سوم کل درخواست های ثبت شده شما باشد نیازی به پرداخت هزینه‌ی ثبت اولیه ندارید و پروژه های بعدی نیز رایگان خواهد بود. اگر قصد داشته باشید از سرویس های ویژه ای بهره گیرید لازم است تا هزینه آن را بپردازید، سرویس هایی مثل شاخص جلوه دادن درخواست، مخفی کردن پروژه یا پروژه های فوری و …

پرداخت من به مجری پارسکدرز چگونه است؟

پس از آنکه شما پیشنهاد قیمتی را پذیرفتید، می‌بایست مبلغ پیشنهاد را از طریق واریز به حساب سایت یا پرداخت آنلاین در سایت گروگذاری نمایید. گروگذاری به معنی به امانت سپردن وجه در پارسکدرز تا زمان تکمیل پروژه است. تنها بعد از اینکه شما پروژه خود را تحویل گرفتید و آن را تایید نمودید وجه گروگذاری شده به حساب مجری واریز خواهد شد. این روش انجام شدن کار به بهترین شکل توسط مجری را تضمین می کند.در صورت عدم تحویل حاصل کار توسط مجری وجه به حساب کاربری شما باز می گردد.

با گروگذاری وجه امنیت مالی شما و همچنین مجری تضمین خواهد شد. شما در صورت دریافت حاصل کار وجه را به مجری پرداخت می کنید و مجری در ازای انجام صحیح کار وجه را دریافت خواهد کرد.

چقدر طول می کشد تا دستمزد به حساب من واریز شود؟

بلافاصله پس از اینکه حاصل کار توسط خریدار پذیرش شود وجه به حساب کاربری شما منتقل می شود. از این پس شما می توانید با مراجعه به صفحه امور مالی، “درخواست واریز” برای برداشت وجه و واریز آن به حساب بانکی خود ثبت کنید. واریز مبالغ دریافتی مجری و وجوه مسترد شده خریدار از طریق حواله پایا انجام می گردد. واریز ها حداکثر تا دو روز کاری پس از ثبت درخواست واریز انجام می شود.

پورسانت پارسکدرز بابت ارائه خدمات چقدر است؟

پارسکدرز برای مجریان عادی 15% و برای مجریان ویژه بسته به نوع حساب کاربری انتخاب شده بین 10 الی 15% مبلغ پروژه و حداقل 1،500 تومان از مبلغ پروژه را بابت پوشش هزینه های سایت، کارمزد های بانکی و هزینه های پستی، تبلیغات برای جلب خریداران، هزینه های داوری و تسهیل داری و پرسنل دریافت می کند. برای مثال برای مجریان عادی از پروژه ای به مبلغ 100،000 تومان مبلغ 85،000 تومان سهم مجری و 15،000 تومان نیز سهم پارسکدرز می شود و برای مجریان ویژه (نقره ای) سهم مجری 90،000 تومان و سهم پارسکدرز 10،000 تومان خواهد بود.

آدرس سایت: https://parscoders.com/

امتیاز دهید

مشخصات: پارسکدرز

ایجاد پروژه رایگان

دارد

عدم دریافت کمیسیون و مالیات

ندارد

کش بک

ندارد

پرداخت ‌امن

دارد

سیستم پرداخت بین‌المللی

ندارد

ضمانت بازگشت ‌وجه

ندارد

چت با فریلنسر

ندارد

پشتیبانی

دارد

تصاویر: پارسکدرز

نظرهای کاربران

0.0 از 5
0
0
0
0
0
نظر خود را بنویسید

اولین نفری باشید که بررسی می کند “پارسکدرز”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده + 6 =

هنوز دیدگاهی وجود ندارد

دنبال‌ چی
Logo
مقایسه موارد
  • کل (0)
مقایسه
0