اسنپ تیکت؛ خرید بلیط رویدادهای تفریحی و فرهنگی

بررسی خود را اضافه کنید

افزودن برای مقایسه

اسنپ تیکت سامانه ای است تا خرید بلیط رویدادهای گوناگون (تفریحی، تئاتر، کنسرت، سینما، موزه و …) به راحتی هر چه تمام و بسیار سریع صورت پذیرد.

شرکت اسنپ به عنوان پیشرو در حوزه کسب و کار الکترونیک، با راه اندازی سایت اسنپ تیکت به عنوان سامانه خرید آنلاین بلیط، مأموریت جدید خود را آغاز کرده است. اسنپ تیکت با فراهم ساختن بستر مناسب با ساختاری نوین و عملکرد آسان، امکان خرید آنلاین بلیط رویدادهای فرهنگی، هنری، ورزشی و تفریحی (سینما، تئاتر، کنسرت، موزه، اتاق فرار، پارک آبی و …) را در شهرهای مختلف ممکن ساخته است.

اسنپ تیکت در سال 1400 با رویکردی نو در زمینه خرید بلیط رویدادهای گوناگون فعالیت خود را آغاز نمود. فروش بلیط رویدادهای تفریحی مانند اتاق فرار، استخر، پینت بال، شهربازی، تم پارک و … را به عنوان نخستین گام از فعالیت خود در نظر گرفت. فروش بلیط رویدادهای فرهنگی، آموزشی و تاریخی نظیر تئاتر، سینما، کنسرت، موزه و مکان های تاریخی از اهداف بعدی است.

سهولت در خرید در اسنپ تیکت

اسنپ تیکت همواره می کوشد ساده ترین روش های خرید را به همراه زیباترین محیط کاربری برای شما هنردوستان به ارمغان آورد. تنها با داشتن یک شماره موبایل می توانید بدون هیچ هزینه ای در سایت عضو شوید و به راحتی و با تنها چند کلیک بلیط های مورد نظر خود را خریداری نمایید.

نوآوری در صدور و کنترل بلیط

استفاده بیش از اندازه از کاغذ جهت پرینت بلیط ها و همچنین مشکل بودن این روند برای بسیاری از مخاطبان عزیز، یکی از دغدغه های همیشگی اسنپ تیکت بود. به همین دلیل، از ابتدای فعالیت خود با جایگزین کردن بلیط های الکترونیکی به جای بلیط های کاغذی، سعی نمود سهمی هرچند کم در این مهم داشته باشیم. سیستم مدرن کنترل بلیط نیز با اتکا به همین موضوع راه اندازی شد که تمامی بلیط ها بدون نیاز به پرینت شدن و همراه داشتن نسخه کاغذی، از روی موبایل، تبلت و… قابل کنترل می باشند.

رویدادهای نزدیک شما (به زودی)

با این قابلیت می توانید بر اساس انتخاب یک مکان (location) دلخواه، رویدادهای نزدیک به آن محدوده را مشاهده کنید.

آدرس سایت: https://snappticket.com/

امتیاز دهید

تصاویر: اسنپ تیکت؛ خرید بلیط رویدادهای تفریحی و فرهنگی

نظرهای کاربران

0.0 از 5
0
0
0
0
0
نظر خود را بنویسید

اولین نفری باشید که بررسی می کند “اسنپ تیکت؛ خرید بلیط رویدادهای تفریحی و فرهنگی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست + 15 =

هنوز دیدگاهی وجود ندارد

اسنپ تیکت؛ خرید بلیط رویدادهای تفریحی و فرهنگی
اسنپ تیکت؛ خرید بلیط رویدادهای تفریحی و فرهنگی
دنبال‌ چی
Logo
مقایسه موارد
  • کل (0)
مقایسه
0