دیجی کالا جت، سامانه ارسال سفارش اینترنتی

بررسی خود را اضافه کنید

افزودن برای مقایسه

دیجی کالا جت سامانه یکپارچه آنلاین سفارش و ارسال بر اساس تقاضا است که سفارش اینترنتی کالاهای مورد نیاز از فروشگاه های محبوب اطراف شما را با ارسال زیر یک ساعت فراهم می کند.

نحوه ثبت، پردازش و ارسال سفارش دیجی کالا جت

ثبت، پردازش و ارسال سفارشات در این سامانه طی هفت روز هفته مطابق با ساعات کاری فروشگاه های فعال در برنامه است.

بعد از ثبت سفارش این امکان برای کاربر فراهم میشود ظرف مدت 30 الی 45 دقیقه سفارش خود را دریافت نماید.

هزینه ارسال هر سفارش بر اساس آدرس مشتری محاسبه شده و از مشتری دریافت می گردد.

کلیه سفارش‌‏های ثبت شده در برنامه، در صف پردازش قرار می‌گیرند و برای مشتری ظرف 30 الی 45 دقیقه ارسال می شوند. با وجود این، در صورتی که به هر دلیلی فروشگاه امکان تامین کالای مورد سفارش را نداشته باشد ، پشتیبانی دیجی کالاجت با مشتری تماس گرفته و در صورت تایید مشتری، کالای سفارش داده شده با کالای مشابه دیگری جایگزین میشود و یا مبلغ آن در کیف پول حساب کاربری مشتری شارژ می شود .

درصورت بروز هرگونه خطا نسبت به درج قیمت و ارزش ریالی کالاهای موجود در سایت، حق بلااثر نمودن سفارش و خرید انجام شده برای دیجی کالا جت محفوظ است. دیجی کالا جت در اسرع وقت وجوه دریافتی را به کیف پول حساب کاربری مشتری عودت می‌نماید و کاربر با ورود به برنامه می‌پذیرد از این امر آگاهی داشته و در این خصوص ادعایی نخواهد داشت.

کاربران باید هنگام سفارش کالای مورد نظر خود، فرم سفارش را با اطلاعات صحیح و به طور کامل تکمیل کنند. بدیهی‌ست درصورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست، سفارش ایشان قابل پیگیری و تحویل نخواهد بود.

با توجه به اینکه دیجی کالا جت یک برنامه با فعالیت خرده فروشی است، کاربر اجازه خرید از روش های معمول به جهت استفاده از خدمات به منظور تجارت یا فروش ندارد، به همین منظور محدودیت هایی بر تعداد قابل انتخاب از هر کالا اعمال شده است. موجودی و حداکثر تعداد قابل سفارش از هر محصول متفاوت است. در صورت نقض این قانون از طریق ثبت سفارشات پرتعداد و عدم رعایت این محدودیت به هر نحو دیگری، حق تصمیم گیری در مورد سفارش برای دیجی کالا جت محفوظ است.

ارسال سفارش دیجی کالا جت

با توجه به مشخص بودن مناطق پوشش دهی فروشگاه ها، در زمان ثبت آدرس می باید آدرس دقیق نوشتاری با موقعیت دقیق روی نقشه همخوانی داشته باشد. منظور از آدرس نوشتاری، نام محله، خیابان اصلی و فرعی و در انتها پلاک، واحد و طبقه می باشد. در صورت هر گونه مغایرت آدرسی، تصمیم گیری در مورد سفارش شما به عهده دیجی کالا جت خواهد بود. همکاران ما برای بررسی مشکل سفارش با شما تماس خواهند گرفت و در صورت عدم پاسخگویی به تماس و یا اشتباه بودن آدرس، سفارش به فروشگاه ارسال شده و می بایست جهت دریافت سفارش بصورت حضوری به فروشگاه مراجعه کنید. در صورت عدم حضور در بازه زمانی انتخاب شده در آدرس مقصد رویه فوق اجرا خواهد شد.

آدرس سایت:https://www.digikalajet.com

 

امتیاز دهید

مشخصات: دیجی کالا جت، سامانه ارسال سفارش اینترنتی

شعب و تحویل حضوری

دارد

خرید اقساطی و اعتباری

دارد

تضیمن اصالت کالا

دارد

ضمانت بازگشت

دارد

ارسال سریع

دارد

مشاوره و پشتیبانی آنلاین

دارد

اپلیکیشن

IOS
اندروید

تصاویر: دیجی کالا جت، سامانه ارسال سفارش اینترنتی

نظرهای کاربران

0.0 از 5
0
0
0
0
0
نظر خود را بنویسید

اولین نفری باشید که بررسی می کند “دیجی کالا جت، سامانه ارسال سفارش اینترنتی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه + چهار =

هنوز دیدگاهی وجود ندارد

دیجی کالا جت، سامانه ارسال سفارش اینترنتی
دیجی کالا جت، سامانه ارسال سفارش اینترنتی
دنبال‌ چی
Logo
مقایسه موارد
  • کل (0)
مقایسه
0