فروشگاه اینترنتی مبیت

بررسی خود را اضافه کنید

افزودن برای مقایسه

فروشگاه اینترنتی مبیت از جمله عرضه‌کنندگان کالای دیجیتال در سراسر کشور است که انواع کالاهای دیجیتال از جمله گوشی موبایل، لپ تاپ، تبلت و لوازم جانبی گوشی را با قیمت مناسب و ضمانت اصالت کالا به فروش می‌رساند.

شما می‌توانید گوشی، لپ تاپ، تبلت و انواع لوازم جانبی مورد نظر خود را با مناسب‌ترین قیمت از مبیت خریداری کنید و در کوتاه‌ترین زمان ممکن آن را تحویل بگیرید.

فروشگاه اینترنتی مبیت

فروشگاه اینترنتی مبیت علاوه بر ارائه خدمات به مصرف کنندگان امکان خرید عمده برای همکاران را نیز فراهم ساخته است؛ البته تسویه مدت دار نیز جزئی از خدمات مبیت برای شماست تا بتوانید کالای فروشگاه خود را به راحتی و بدون هیچ گونه دغدغه‌ای در هر زمان تامین کنید.

در این سامانه شما می‌توانید قیمت روز انواع کالای دیجیتال را از محبوب‌ترین برندهای بازار با اطلاعات کامل فنی ببینید و قیمت روز انواع گوشی های سامسونگ، شیائومی، اپل، هواوی و .. را برای اطلاع مشاهده نمایید.

از دیگر مزایای فروشگاه مبیت می‌توان به اطلاعات فنی دقیق و بررسی‌های تخصصی مرتبط با انواع گوشی موبایل، هدفون و لوازم جانبی از جمله پاوربانک اشاره کرد، که شما را در تجربه خریدی بی‌نظیر همراهی می‌کند.

به منظور ایجاد اعتماد، از سوی ارگان‌های دولتی مجوزی تحت عنوان ای نماد ارائه می‌شود که تحت شرایطی خاص به فروشگاه‌های اینترنتی اعطا می گردد. با دریافت ای نماد توسط هر فروشگاه اینترنتی شما می‌توانید آن را یک فروشگاه قانونی بدانید و به راحتی از آن خرید کنید؛ خوشبختانه مبیت نیز توانسته نماد اعتماد الکترونیک را دریافت کند و به یکی از فروشگاه‌های اینترنتی با مجوز رسمی تبدیل شود.

روش‌های پرداخت

پرداخت در مبیت به دو شکل اینترنتی و پرداخت در محل (برای کرمان و تهران) انجام می‌شود.

برای در اولویت قرار گرفتن پردازشِ سفارش و کوتاه کردن مدت زمان دریافت، پرداخت آنلاین را به شما توصیه می‌کنیم.

آدرس سایت: https://www.mobit.ir/

 

امتیاز دهید

مشخصات: فروشگاه اینترنتی مبیت

شعب و تحویل حضوری

فقط در کرمان دارد

خرید اقساطی و اعتباری

دارد

تضمین اصالت کالا

دارد

ضمانت بازگشت

دارد

ارسال سریع

فقط در کرمان و تهران دارد

مشاوره و پشتیبانی آنلاین

دارد

اپلیکیشن

IOS
اندروید

تصاویر: فروشگاه اینترنتی مبیت

نظرهای کاربران

0.0 از 5
0
0
0
0
0
نظر خود را بنویسید

اولین نفری باشید که بررسی می کند “فروشگاه اینترنتی مبیت”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 2 =

هنوز دیدگاهی وجود ندارد

دنبال‌ چی
Logo
مقایسه موارد
  • کل (0)
مقایسه
0