استعلام و پرداخت قبوض با قبضینو

بررسی خود را اضافه کنید

افزودن برای مقایسه

قبضینو سامانه استعلام و پرداخت قبوض است. در این سامانه پرداخت دیگر نیازی به قبض کاغذی نیست و می توانید تمام قبض های خود را بدون نیاز به شناسه پرداخت و شناسه قبض، استعلام و پرداخت کنید.

با نصب این  اپلیکیشن ‌آسان‌ترین، کامل‌ترین و مطمئن‌ترین روش پرداخت قبض را تجربه کنید. همه خدمات قبضینو رایگان بوده و شما می‌توانید آن را از همه مارکت‌های داخلی دانلود نمایید.

سرویس های پرداخت این سامانه شامل استعلام خلافی خودرو، پرداخت قبض تلفن ثابت، قبض موبایل، قبوض برق، آب، گاز، عوارض شهرداری، طرح ترافیک تهران و عوارض سالیانه خودرو است.

خدمات قبضینو؛ سامانه استعلام و پرداخت هوشمند

خلافی / عوارض آزادراه /عوارض سالیانه/ طرح ترافیک پلاک‌های فعال /مالیات نقل و انتقال خودرو/استعلام معاینه فنی خودرو /عوارض ملک /قبض گاز /قبض برق/ قبض آب /قبض تلفن / قبض همراه‌اول / خرید شارژ تلفن همراه /خرید بسته اینترنت همراه /قبض ایرانسل /قبض رایتل /مدارک خودرو /نمره منفی گواهینامه /استعلام وضعیت گواهینامه /پارک حاشیه‌ای /سایر قبوض

استعلام و پرداخت قبوض با قبضینو

دریافت نوتیفیکیشن پرداخت قبض

با حذف شدن قبوض کاغذی کاربران با مشکل عدم آگاهی از زمان صدور قبوض مواجه شده‌اند. این سامانه به محض صدور قبض جدید شما را از جزئیات آن قبض آگاه می‌سازد.

سبد قبض و پرداخت گروهی با قبضینو

کاربران می توانند به جای پرداخت تکی هر قبض، قبوض خود را استعلام و در سبد قبض قرار دهند؛ سپس با یکبار پرداخت همه قبوض را تسویه کنند.

نمایش جزئیات قبض

با حذف قبوض کاغذی، دسترسی کاربران به جزییات قبوض محدود شده است. قبضینو جزییات قابل توجهی از قبوض را در اختیار کاربران قرار می دهد.

قبضینو سازمانی چیست؟

اگر به دنبال راهکاری برای مدیریت و پرداخت گروهی تعداد زیادی از قبوض مانند قبوض شرکت‌ها، سازمان‌های بزرگ و یا حتی آپارتمان‌ها هستید؛ می‌توانید از نسخه مخصوص شرکت‌ها (قبضینو سازمانی) استفاده کنید.

 

آدرس سایت: https://ghabzino.com/

امتیاز دهید

تصاویر: استعلام و پرداخت قبوض با قبضینو

نظرهای کاربران

0.0 از 5
0
0
0
0
0
نظر خود را بنویسید

اولین نفری باشید که بررسی می کند “استعلام و پرداخت قبوض با قبضینو”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 − پانزده =

هنوز دیدگاهی وجود ندارد

استعلام و پرداخت قبوض با قبضینو
استعلام و پرداخت قبوض با قبضینو
دنبال‌ چی
Logo
مقایسه موارد
  • کل (0)
مقایسه
0