اپلیکیشن پرداخت تومن

بررسی خود را اضافه کنید

افزودن برای مقایسه

با استفاده از اپلیکیشن پرداخت تومن می‌توانید چالـش کمبود پـول نقد و مخصوصاً پول خـرد را حل کنید.

اپلیکیشن تومن یکی از نرم افزارهای کاربردی در دسته امور مالی است که در واقع کیف پول الکترونیکی و آنلاین شما محسوب می شود و با استفاده از آن می توانید پرداخت های واجب و پرکاربرد روزانه خود را انجام دهید. این ولت هوشمند شما را از حمل فیزیکی هر نوع کیفی بی نیاز می کند و تنها با اتصال به اینترنت و چند کلیک ساده می توانید از فروشگاه های بزرگ خرید کنید، شارژ و بسته اینترنتی بگیرید و هزینه خدمات تاکسیرانی را نیز پرداخت نمایید.

اپلیکیشن پرداخت تومن

اگر در زندگی روزمره خود از تاکسی زیاد استفاده می‌کنید حتما با چالـش کمبود پـول نقد و مخصوصاً پول خـرد مواجه شدید. در دسترس نبودن عابر بانک و عدم امکان استفاده از کارت بانکی برای پرداخت کرایه تاکسی تبدیل به دردسر بزرگ سفر های درون شهری شده است.

با استفاده از اپلیکیشن تومن، می‌توانید این مشکل را برای همیشه حل کنید. به راحتی و با شارژ کیف پول، اسکن، تایید مبلغ و پرداخت، سریع‌ترین پرداخت را تجربه می‌کنید.

این اپلیکیشن کیف پولی در تلفن همراه شما، با ساده‌ترین و سریع‌ترین روش‌های پرداخت است.

البته تاکسی های اینترنتی مانند snapp دارای درگاه های پرداختی امن هستند اما زمانی که از تاکسی های درون شهری استفاده می کنید به پول نقد نیاز دارید و در اکثر مواقع ممکن است نتوانید کرایه را به صورت نقدی پرداخت کنید. در اینجاست که نرم افزار تومن به کمک شما می آید و با استفاده از آن می توانید هزینه تاکسی را به صورت آنلاین واریز کنید.

برای خرید شارژ و بسته اینترنت نیز درگاه ها و برنامه های مختلفی مانند مای ایرانسل وجود دارند که تمامی خدمات مورد نیاز شما را ارائه می دهند. با این حال یکی از خدمات پرکاربرد این اپلیکیشن، امکان خرید شارژ و بسته اینترنتی تمامی اپراتورها به همراه نمایش تعرفه های آنهاست. یعنی تمامی بسته های اینترنتی برای شما نمایش داده می شود و شما می توانید از میان طیف وسیعی از پکیج های متنوع روزانه، هفتگی و ماهانه این اپ، بسته دلخواه خود را به صورت مستقیم خریداری کنید.
استعلام و پرداخت عوارض آزادراهی و محدوده های طرح ترافیکی و آلودگی هوا نیز با استفاده از اپلیکیشن تومن امکان پذیر است.

پرداخت با اسکن بارکد

برای واریز کرایه تاکسی و یا خرید از فروشگاه های متصل به سیستم تومن تنها کافی است بارکد نصب شده در تاکسی و یا بارکد موجود بر روی فاکتور خرید خود را در این برنامه اسکن کرده و در عرض چندین ثانیه پرداختهای خود را انجام دهید. در ایم برنامه امکان شارژ آنلاین نیز برای شما وجود دارد؛ یعنی می توانید ولت خود را به میزان دلخواه شاٰرژ کرده  در هنگام خرید از موجودی آن استفاده کنید.
ویژگی های برنامه
رابط کاربری ساده و آسان
امکان واریز آنلاین کرایه تاکسی از طریق اسکن بارکد
خرید شارژ و بسته اینترنتی
پرداخت عوارض آزادراهی و محدوده های طرح ترافیک
امکان شارژ آنلاین کیف پول
مشاهده تاریخچه تراکنش ها
کاملا رایگان
بنابراین کیف پول آنلاین تومن همیشه و در هر مکانی در دسترس شما قرار دارد و با استفاده از آن دیگر از همراه داشتن پول نقد بی نیاز می شوید و تمامی پرداختهای خود را در یک چشم بهم زدن انجام می دهید.

آدرس سایت: https://tomanpay.net/

امتیاز دهید

تصاویر: اپلیکیشن پرداخت تومن

نظرهای کاربران

0.0 از 5
0
0
0
0
0
نظر خود را بنویسید

اولین نفری باشید که بررسی می کند “اپلیکیشن پرداخت تومن”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 + سه =

هنوز دیدگاهی وجود ندارد

اپلیکیشن پرداخت تومن
اپلیکیشن پرداخت تومن
دنبال‌ چی
Logo
مقایسه موارد
  • کل (0)
مقایسه
0