آپارات

بررسی خود را اضافه کنید

افزودن برای مقایسه

آپارات، پلتفـرم اشتراک‌ گذاری ویدیوهای بومی ایرانی است.

نظر به استقبال چشمگیر و روز افزون کاربران ایرانی به سایت های اجتماعی فارسی زبان، صباایده بر آن شد تا با تکیه بر تجربیات موفق خود که به مدد صدها هزار کاربر ایرانی در سایت های ديگر فراهم آمده است، سایت آپارات Aparat را راه اندازی نماید. هدف از برپایی این سایت پاسخگویی به نیاز اشتراک گذاری ویدیو کاربران ایرانی در محیطی سالم می باشد.

آپارات

دسته‌بندی‌ ویدیوهای آپارات شامل، سریال و فیلم‌های سینمایی، فیلیمو مدرسه، گیم، ورزشی، کارتون، طنز، آموزشی، تفریحی، فیلم ،مذهبی، موسیقی، خبری، سیاسی، علم و تکنولوژی، حوادث، گردشگری، حیوانات، هنری، بانوان، سلامت و آشپزی است.

آپارات تلاش کرده تا تمام نیازمندی‌های کاربران یک پلتفرم ویدیویی آنلاین را فراهم کند و امروز که خدمات اصلی مورد نیاز را ایجاد کرده‌ بدنبال بهبود تجربه‌کاربری این سرویس ها است.

لایو‌پلاس، آپارات‌گیم، آپارات کودک، پخش زنده و رویدادها از دیگر سرویس های آپارات است.

آپارات گیم

استریم در معنای کلی یعنی پخش زنده در بستر آنلاین؛ اما پشت همین جمله‌ی کوتاه دنیایی از مطالب مختلف و متنوعی وجود دارد که شاید یادگیری و دانستن آن برای همه‌ی افراد مقدور نباشد. به همین منظور تصمیم گرفتیم تا در پنج گام ساده، فرآیند استریم و نحوه‌ی استریم کردن را توضیح دهیم. با آپارات گیم همراه باشید.

آپارات کودک

آپارات کودک محیطی امن و مخصوص کودکان است که به دور از هرگونه فضای تبلیغاتی، بیش از بیست هزار انیمیشن سریالی، فیلم سینمایی و محتوای آموزشی مناسب سن و فرهنگ ایرانی را برای کودکان به نمایش می گذارد. این سرویس در آذر ۹۳ به صورت رایگان در دو قالب وب سایت و اپلیکیشن ارایه شده است.

راهکارهای آپاراتی

ما همیشه تلاش کرده‌ایم تا تمام نیازمندی‌های کاربران یک پلتفرم ویدیویی آنلاین را فراهم آورده‌ایم و امروز که خدمات اصلی مورد نیاز را ایجاد کرده‌ایم بدنبال بهبود تجربه‌کاربری این سرویس ها هستیم.

آدرس سایت: https://www.aparat.com/

امتیاز دهید

مشخصات: آپارات

اپلیکیشن

IOS
اندورید

دانلود درون برنامه ای و تماشای آنلاین

دارد

زیرنویس و دوبله

دارد

سینما آنلاین

ندارد

ویژه ناشنوایان

ندارد

کودک و انیمیشن

دارد

دوبله اختصاصی

ندارد

نمایش فوتبال و ورزش

دارد

استفاده همزمان چند کاربر

دارد

تماشا خارج از ایران

دارد

اشتراک و هزینه اینترنت مصرفی

هزینه اینترنت به صورت نیم بها است

تصاویر: آپارات

نظرهای کاربران

0.0 از 5
0
0
0
0
0
نظر خود را بنویسید

اولین نفری باشید که بررسی می کند “آپارات”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − سه =

هنوز دیدگاهی وجود ندارد

دنبال‌ چی
Logo
مقایسه موارد
  • کل (0)
مقایسه
0