نقشه و مسیریاب سامانه نشان

بررسی خود را اضافه کنید

افزودن برای مقایسه

خدمات نقشه و مسیریاب سامانه نشان چیست ؟ : نقشه و مسیریاب نشان یکی از اپلیکیشن‌های پرکاربرد مسیریابی در ایران است. این اپلیکیشن با در نظر گرفتن ترافیک آنلاین، سریع‌ترین و کم‌ترافیک ترین مسیر را به شما پیشنهاد کرده و در طول مسیر هشدار نزدیک شدن به دوربین،‌ پلیس، و تصادف را نیز به شما اعلام می‌کند.

به یاد دارید قبل از طراحی اپلیکشین‌های مسیریابی چگونه آدرسی را چه در شهر خود و چه در شهری غریب پیدا می‌کردیم؟ قطعا همه خاطرات زیادی از سختی یافتن آدرس‌های مدنظرمان بدون اپلیکیشن‌های مسیریاب به ذهنمان خطور می‌کند؛ از آدرس اشتباهی شنیدن توسط شهروندان یک شهر جدید و ساعت‌ها علاف پیدا کردن یک آدرس تا گم شدن در مسیرهایی کاملا مخالف موقعیت مورد نظر. از طرفی با زندگی در شهرهای پرترافیک و پیچیده، ما با مشکلات بیشتری در پیدا کردن یک آدرس روبرو شدیم. با توسعه فناوری در عصر جدید اپلیکیشن‌های متنوعی برای مرتفع کردن این نیاز یعنی مسیریابی متولد شده و سرعت و سهولت را برای ما به ارمغان آورده‌اند.

خدمات نقشه و مسیریاب سامانه نشان

در حال حاضر، نقشه و مسیریاب‌ها به عنوان ابزارهای حیاتی در زندگی روزمره ما جا افتاده‌اند. این فناوری‌ها به ما کمک می‌کند تا به سرعت و با دقت به مقصد مورد نظرمان برسیم. ما در سایت مقایسه‌ای «دنبال چی»، در نظر داریم به معرفی اپلیکیشن‌های کاربردی دسته مسیریابی و مزایا و معایب آن‌ها بپردازیم تا شناخت بیشتری از انواع آن ها داشته باشید. در این مطلب، نقشه و مسیریاب‌ نشان معرفی خواهد شد.

مسیریاب “نشان”

مسیریاب نشان یکی از اپلیکیشن‌های پرکاربرد مسیریابی در ایران است. این اپلیکیشن با در نظر گرفتن ترافیک آنلاین، سریع‌ترین و کم‌ترافیک ترین مسیر را به شما پیشنهاد کرده و در طول مسیر هشدار نزدیک شدن به دوربین،‌ پلیس، و تصادف را نیز به شما اعلام می‌کند. همچنین اپلیکیشن نقشه و مسیریاب نشان بر خلاف سایر اپلیکیشن‌های این رسته در ایران از نقشه‌های گوگل استفاده نمی‌کند و ترجیح داده که با شخصی‌سازی نقشه‌های متن‌باز OSM، برای به‌روزرسانی اطلاعات به گوگل وابسته نبوده و همین موضوع هم شاید تا حدی نقطه قوت نشان به شمار آید، چرا که با دست باز تر قابلیت‌هایی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

قابلیت های نشــان

با نصب نقشه و مسیریاب نشــان شما می‌توانید از تمام امکانات زیر به صورت رایگان استفاده کنید.

-مسیریابی بدون ترافیک: وقتی که در حال مسیریابی هستید، ترافیک مسیر به طور لحظه‌ای تغییر می‌کند و در صورت تغییر جهت یا ورود به خیابان اشتباهی هم نشان به طور خودکار مسیر جایگزین را به شما پیشنهاد می‌دهد.
-نمایش محدوده «طرح‌ ترافیک» و «طرح زوج‌ و‌ فرد» و تنظیم مسیریابی با آن‌ها: اپلیکیشن با توجه به طرح ترافیک در شهرهای تهران، مشهد و اصفهان ممکن است مسیرهای متفاوتی را به شما پیشنهاد بدهد تا بدون تخلف به مقصد خود برسید
_نمایش پلیس و دوربین: قبل از رسیدن به دوربین پلیس، هشدار حضور پلیس برای شما ظاهر و نشان داده خواهد شد.
_هشدار سرعت گیر: سرعت گیرها گاه و بیگاهه بخصوص در ایام شب ممکن است قابل رویت نباشند. از این رو نشان این گزینه را نیز برای راهنمای رانندگی در دل خود دارد.

امکانات ویژه مسیریابی نشان

مسیریابی خودرو با درنظر گرفتن ترافیک آنلاین
جستجو و مسیریابی آفلاین در تمام استان های ایران و کشورهای مقصد سفر ایرانیان
مسیریابی بر اساس طرح‌های ترافیک در تهران و کلان‌شهرها
رادار جاده‌ای و نمایش فاصله تا اماکن رفاهی، پمپ بنزین، مسجد و هلال احمر در جاده‌های بین شهری
نمایش عوارضی جاده‌‌ها و هزینه هر مسیر
مسیریابی موتور؛با درنظر گرفتن معابری که تردد موتور در آن‌ها ممنوع است
مسیریابی حمل‌ونقل همگانی با نمایش خطوط هر ایستگاه، هزینه سفر و نمایش زمان رسیدن اتوبوس در مشهد و تهران
مسیریابی پیاده و دوچرخه همراه با نمایش شیب و گام‌های مسیر
کروز کنترل با هشدار درصورت رد شدن از سرعت تعیین شده
سخن‌گوی هوشمند نشــان با صدای بیژن و منیژه

امکانات روی نقشه نشان

شما بر روی نقشه برای مسیریابی بهتر نیز برخی گزینه‌ها را خواهید داشت. از جمله این امکانات می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:
نشــان ۳۶۰؛ توانایی روئیت نمای ۳۶۰ درجه خیابان‌های ایران
رادیو نشــان؛ با هدف پخش آنلاین موسیقی در ۷ کانال مختلف
کنکاش؛ برای نمایش مکان‌های دیدنی، رستوران‌ها، کافه‌ها و جاذبه‌های اطراف
نقشه ماهواره‌ای درتمام ایران با کیفیت بالا
نمایش پلاک ساختمان‌ها؛ در شهرهای مشهد، تهران ، کرج و تبریز این قابلیت وجود دارد
نمای سه بعدی ساختمان‌ها در تهران
جستجو و یافتن مکان‌های پرکاربرد به همراه امکان نمایش عکس، نظر و امتیاز کاربران نشــان به آن مکان
نمایش ایستگاه های آلودگی هوا به همراه نمایش شاخص کیفیت هوا
اضافه کردن مکان‌های مختلف به نقشه با امکان اضافه کردن عکس، ساعت کاری، تلفن و سایت
دریافت مالکیت کسب‌وکار و امکان مدیریت اطلاعات مکان

کار با نرم افزار نشان

۱ – ابتدا گزینه مکان یابی (جی پی اس) در موبایل خود روشن کنید.
۲ _ با روشن کردن گزینه مکان‌یابی، بلافاصله مکان دقیق شما بر روی نقشه مشخص می شود و مسیریاب ، نقطه کنونی شما را به عنوان مبدا تایید می کند. علامت ذره بین شکل را انتخاب کنید و نام مقصد مورد نظر را وارد کنید.
3 – از لیست نمایش داده شده مقصد مورد نظر خود را انتخاب کرده و محل دقیق را مشخص نمایید
4 – حال مبدا و مقصد ، مقدار مسافت و زمان تخمینی رسیدن به مقصد (با توجه به انتخاب یکی از گزینه های زیر نقشه مثل خودرو ، پیاده ، همگانی ، دوچرخه و….) را مشاهده می کنید. اگر مسیر شما دارای ترافیک باشد مسیریاب به صورت پیشنهاد، مسیرهای دیگری را ارائه می کند.
5 – کل فرایند مسیریابی تا مرحله 4 بود ، بقیه موارد به قابلیت‌ها نشان می پردازیم. اگر دوست دارید در مسیر موسیقی و آهنگ گوش کنید از آپشن رادیو نشان استفاده کنید.
6 – از بخش کنکاش می‌توانید، مکان‌های تاریخی، مذهبی، تفریحی ، رستوران و کافی شاپ و خیلی از جاهای دیگر شهر خود یا شهری که به آن مسافرت کرده اید را پیدا کنید.
7 – یکی از قابلیت های خوب نشان ، مسیریابی به صورت آفلاین و بدون نیاز به اینترنت می‌باشد. از بخش تنظیمات من ، گزینه نقشه و مسیریابی آفلاین را انتخاب کنید و نقشه شهر یا شهرهای مورد نظر خود را دانلود کنید.
8– از دیگر قابلیت های خوب نشان گزینه کی کجاست. تصور کنید که دوست شما از شیراز در حال حرکت به سمت شما می باشد. برای اینکه هر دوی شما بتوانید یکدیگر را بر روی نقشه پیدا کنید ، باید اول هر دوی شما نرم افزار نشان را نصب کنید و وارد بخش کی کجاست شوید وضعیت را بروی فعال قرار دهید و از آیکون آدمک شکل بالا سمت چپ وارد شوید و یکی از شما کد را برای دیگری بفرستد و دیگری گزینه اضاف کردن را انتخاب کرده و از این به بعد تا زمانی که وضعیت روی گزینه فعال است، می تواند یکدیگر را بروی نقشه دنبال کنید.
9_ همچنین از بخش تنظیمات می توانید یکسری تغییرات را اعمال کنید.

آدرس سایت: https://neshan.org/

امتیاز دهید

تصاویر: نقشه و مسیریاب سامانه نشان

نظرهای کاربران

0.0 از 5
0
0
0
0
0
نظر خود را بنویسید

اولین نفری باشید که بررسی می کند “نقشه و مسیریاب سامانه نشان”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × چهار =

هنوز دیدگاهی وجود ندارد

نقشه و مسیریاب سامانه نشان
نقشه و مسیریاب سامانه نشان
دنبال‌ چی
Logo
مقایسه موارد
  • کل (0)
مقایسه
0