کافه بازار

بررسی خود را اضافه کنید

افزودن برای مقایسه

کافه‌ بازار در بهمن ۱۳۸۹ به همت جمعی از فارغ‌التحصیلان و دانشجویان دانشگاه‌های ایرانی شکل گرفت و از آن زمان تاکنون، با بهره‌مندی از همکاری متخصصان و توسعه‌دهندگان مشتاق و مستعد ایرانی، کوشیده است بستر جامعی از خدمات، محتوا و محصولات دیجیتال را برای کاربران اندرویدی فراهم کند.

ما در کافه بازار چه می‌کنیم؟

کافه بازار در این سالها کوشیده میزبانی برای توسعه‌دهنده‌های بازی و برنامه باشد تا محصول و محتوای خود را به مخاطبان ایرانی برسانند. کافه بازار همواره می‌کوشد خدمات بومی و بهینه‌سازی‌شده‌ای را به کاربران ایرانی ارائه کند.

بخشی از خدمات گسترده‌ی ما به شرح زیر است:‌

انتشار برنامه‌ها و بازی‌ها به زبان فارسی

فراهم‌کردن خدمات پرداخت آسان برای کاربران داخلی

ارائه‌ی محتوای گلچین‌شده از سوی تیم سردبیران کافه‌بازار

پشتیبانی در تمام روزهای هفته، برای کاربران و توسعه‌دهندگان

«بازار» علاوه بر میزبانی برنامه‌ها و بازی‌ها به زبان فارسی، به زبان انگلیسی نیز در دسترس است.

وضعیت فعلی کافه‌بازار

برنامه‌ها و بازی‌ها

بر اساس گزارش سالانه بازار در سال ۱۳۹۹ ، در برنامه‌ی «بازار» ۱۳۰ هزار برنامه و ۳۱ هزار بازی در در اختیار کاربران قرار گرفته است. در سال ۱۳۹۹ تعداد دانلود و بروزرسانی بازی و برنامه به عدد 1.6 میلیارد رسید.

در این سال تعداد 36.7 هزار برنامه و بازی به فروش محتوای دیجیتالی در بستر بازار پرداختند. کاربران بازار برای خرید محتوای دیجیتالی این توسعه‌دهندگان 27.1 میلیون تراکنش را صورت دادند.

طی سال‌های گذشته، توسعه‌دهندگان و ناشران غیرایرانی نیز به همکاری با کافه‌بازار اشتیاق نشان داده‌اند و حدود ۱۲۰ تیم غیرایرانی ۸۰۰ برنامه و بازی باکیفیت را به صورت رسمی برای کاربران ایرانی منتشر کرده‌اند.

بازار کودک در کافه بازار

کافه‌بازار برای تسهیل دسترسی کودکان به محتوای مناسب و جلوگیری از دسترسی آنان به محتوای نامناسب از تیرماه ۹۸ حالت کودک را به برنامه «بازار» اضافه کرده است.

از نسخه بازار (۷.۲۹.۰) به بعد، با فعال‌کردن حالت کودک، محتوای برنامه بازار (اعم از برنامه و بازی ) بر اساس رده سنی کودکان (تا ۱۰ سال) پالایش می‌شود و برنامه‌ها و بازی‌های مناسب، تا حد ممکن، در معرض دید و استفاده‌ی آنها قرار می‌گیرد.

وبسایت: https://cafebazaar.ir/

 

امتیاز دهید

تصاویر: کافه بازار

نظرهای کاربران

0.0 از 5
0
0
0
0
0
نظر خود را بنویسید

اولین نفری باشید که بررسی می کند “کافه بازار”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 3 =

هنوز دیدگاهی وجود ندارد

دنبال‌ چی
Logo
مقایسه موارد
  • کل (0)
مقایسه
0