خروج کامل میلاد منشی‌‌پور از ترکیب مدیریتی تپسی؟

از زمان خرید شرکت تپسی از سوی گروه صنعتی گلرنگ در نیمه بهمن ماه سال گذشته، گمانه‌‌زنی‌‌ها درباره تغییرات مدیریتی این تاکسی اینترنتی و به‌خصوص ابقا یا کناره‌‌گیری میلاد منشی‌‌پور، مدیرعامل این شرکت، مطرح می‌‌شد. با این حال تاکید منشی‌‌پور بر ماندن در زمان اعلام خبر نهایی شدن این خرید، این گمانه‌‌زنی‌‌ها را رد کرد. در نهایت اما میلاد منشی‌‌پور در اواخر اسفند ماه سال گذشته با انتشار پستی در شبکه‌‌های اجتماعی رسما اعلام کرد که از سمت خود به عنوان مدیرعامل تپسی کناره‌‌گیری می‌کند و در ماه‌‌های آینده و تا زمان پایان فرآیند انتقال مسوولیت در هیات‌مدیره این شرکت باقی خواهد ماند.

حالا اما به نظر می‌رسد که منشی‌‌پور به طور کامل از ترکیب مدیریتی این شرکت خارج شده است.  ماجرا از این قرار است که در روز چهارشنبه هفته گذشته در جلسه مجمع شرکت پیشگامان فن‌‌آوری و دانش آرامیس (تپسی)، میلاد منشی‌‌پور از ترکیب مدیریتی این شرکت خارج شده و میلاد جلایر جایگزین او شده است. بر اساس اخبار منتشر شده در این زمینه، در دستورجلسه این مجمع که در غیاب منشی‌‌پور برگزار شد، تغییر نماینده حقیقی شرکت گروه مدیریت صنعت خرده‌‌فروشی کوروش اعلام شده بود. به این ترتیب حالا میلاد جلایر، عضو هیات‌‌مدیره تپسی‌‌فود، اُکالا، تپسی‌‌شاپ و اوزون است.

این در حالی است که منشی‌‌پور در زمان اعلام خبر نهایی شدن فرآیند خرید ۷۰‌درصد از سهام تپسی از سوی گروه صنعتی گلرنگ درباره ماندن یا رفتنش از تپسی گفته بود: «آماده‌‌ و مشتاقم در این مسیر جدید نیز کنار تپسی باشیم و به آن کمک کنیم.» اما یک ماه بعد او با انتشار پستی در صفحه شخصی خود در فضای مجازی درباره استعفای خود از سمت مدیرعاملی تپسی، به تفاوت دیدگاه با گروه گلرنگ اشاره کرده و نوشته بود: «بعد از خرید سهام تپسی توسط گروه گلرنگ، گفت‌وگوهای متعددی درباره‌ ادامه راه داشتیم و من علاقه داشتم توسعه‌‌ بزرگی را برای تپسی رقم بزنم. اما به‌رغم علاقه طرفین برای تعریف یک مسیر مشترک، به دلیل تفاوت دیدگاه در موضوعات کلیدی مانند چشم‌‌انداز توسعه، حوزه‌‌های توسعه و روش‌های آن و حاکمیت شرکتی، به جمع‌‌بندی نرسیدیم. ‌‌

من ماه‌‌های آتی به عنوان عضو هیات‌مدیره در تپسی حضور خواهم داشت تا فرآیند انتقال مسوولیت با دقت انجام شود. اما آنچه از دید من ادامه مسیر موفقیت تپسی را تضمین می‌کند، حفظ فرهنگ سازمانی پویا و جنگنده‌‌ شرکت، حفظ تیم مدیران و دادن اختیار عمل به آنها، تجمیع کسب‌وکارهای دیجیتال گروه گلرنگ ذیل هلدینگ تپسی و به رسمیت شناختن اداره‌‌ متفاوت کسب و کارهای دیجیتال نسبت به سایر صنایع است. امیدوارم در طراحی مسیر آینده، مجموعه گلرنگ این موارد را مدنظر قرار دهد تا بتوانیم شاهد توسعه تپسی و متعاقبا توسعه بخشی از اقتصاد دیجیتال کشور باشیم.» مدیرعامل سابق تپسی همچنین درباره ادامه راه خود در این پست نوشته بود: «در ادامه راه، همچنان اولویت و علاقه‌‌ من، توسعه‌‌ اقتصاد دیجیتال در کشور است و این مسیر را در ایران دنبال خواهم کرد؛ چرا که از دید من، این یکی از موثرترین راه‌‌ها برای توانمند کردن مردم و توسعه‌ ایران است.»

5/5 - (1 امتیاز)

تگ ها:

نظر دهید

پاسخ دهید

20 + بیست =

دنبال‌ چی
Logo
مقایسه موارد
  • کل (0)
مقایسه
0