جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

تجربه واقعیت افزوده روی جعبه‌‌‌های جدید دیجی‌‌‌کالا

 از این به بعد می‌توانید سفر خودروهای دیجی‌‌‌کالا در سراسر ایران را به شکل واقعیت افزوده روی جعبه‌‌‌های بسته‌‌‌بندی دیجی‌‌‌کالا ببینید. در واقع این طرح برنده مسابقه دیجی‌‌‌کالا پرایز بود که روی جعبه‌‌‌های بسته‌‌‌بندی این شرکت اجرا شده است. این موضوع با طرح نقشه روی جعبه که با استفاده از نشانه‌‌‌های مطرح شهرهای ایران ترسیم شده، همخوانی دارد. این طرح در سال گذشته و در مسابقه دیجی‌‌‌کالا پرایز که با موضوع بهبود تجربه مشتریان با بسته‌‌‌های دیجی‌‌‌کالا برگزار شده بود، رتبه اول و عنوان برگزیده را کسب کرد.

در جریان این تجربه جدید، کاربران دیجی‌‌‌کالا برای اسکن کد QR روی بسته‌‌‌بندی‌‌‌های جدید نیاز به نصب نرم‌‌‌افزار ندارند و تنها از طریق دوربین گوشی موبایل و استفاده از مرورگر گوشی هوشمندشان می‌توانند جایزه دریافت کنند. به این ترتیب بعد از اسکن کد و نگه داشتن دوربین روی تصویر، خودروی دیجی‌‌‌کالا از انبار به سمت خانه مشتری حرکت می‌کند و با رسیدن به خانه، یک بنر با شعار جدید دیجی‌‌‌کالا، یعنی «لبخند به خانه می‌‌‌رسد»، روی صفحه قرار می‌گیرد. با کلیک روی این بنر، کاربران به صفحه جوایز دیجی‌‌‌کالا منتقل می‌‌‌شوند. دیجی‌‌‌کالا سه کد تخفیف خرید از این بازارگاه، اشتراک دیجی‌‌‌پلاس و اشتراک فیدیبو را به عنوان جوایز کاربران در نظر گرفته است که هر کاربر می‌تواند یک بار از هر کدام از این تخفیف‌‌‌ها استفاده کند.

بد نیست بدانید که اولین دوره مسابقه دیجی‌‌‌کالا پرایز در سال گذشته برگزار شد و حالا قرار است این مسابقه هر سال به یکی از موضوعات حوزه بسته‌‌‌بندی در صنعت خرده‌‌‌فروشی آنلاین بپردازد. طرح برنده مسابقه سال گذشته حالا بر دو میلیون جعبه در ۱۸ سایز مختلف نقش بسته است و کاربران دیجی‌‌‌کالا در سراسر ایران از ابتدای فروردین خریدهای‌‌‌شان را با این بسته‌‌‌بندی و طرح جدید دریافت می‌کنند.

امتیاز دهید
نظر دهید

پاسخ دهید

هفده − 14 =

دنبال‌ چی
Logo
مقایسه موارد
  • کل (0)
مقایسه
0