این پلتفرم در پیغامی هشدار میدهد که مسوولیت پاسخگویی به سوالات برعهده این هوش مصنوعی است. همچنین عملکرد این قابلیت جدید تپسی برای برخی کاربران با اختلال و کندی همراه است، اما با این حال نقش قابلتوجهی در عمومیسازی هوش مصنوعی در میان کاربرانش خواهد داشت. پیش از این تپسی از برخی کارکردهای هوشمصنوعی در سیستم چت با رانندگان استفاده کرده بود. البته امکان استفاده از ChatGPT با آیپی ایران وجود ندارد و برای استفاده از چتبات چت جیپیتی باید از ابزارهای تغییر آیپی استفاده کرد. علاوه بر این، OpenAI از شمارههای ایران پشتیبانی نمیکند، بنابراین باید سراغ شمارههای مجازی رفت که چنین چالشهایی با اقدام جدید تپسی، رفع شده است.
تپسی به نسخه وباپلیکیشن خود بخش «از هوش مصنوعی بپرس» را اضافه کرده است که به کاربرانش امکان گفتوگو با Chat GPT را میدهد. ChatGPT یک نمونه اولیه از چتبات دیالوگمحور مبتنی بر هوش مصنوعی است که میتواند زبان طبیعی انسان را متوجه شود و متون نوشتاری بسیار دقیقی مشابه انسان تولید کند. این ابزار هوش مصنوعی به روند روز دنیا و ایران تبدیل شده است، اما دسترسی به آن برای کاربران ایرانی با محدودیتهایی روبهرو است. حالا تاکسی آنلاین تپسی امکان گفتوگو با ChatGPT را برای کاربرانش فراهم ساخته است. افراد با مراجعه به نسخه وب اپلیکیشن تپسی و انتخاب گزینه «از هوش مصنوعی بپرس» میتوانند به صورت رایگان از این قابلیت استفاده کنند.