جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

هزینه ارسال در دیجی کالا کاهش یافت؛ ارسال رایگان سفارش‌ها با دیجی‌پلاس

در آخرین تغییرات هزینه ارسال سفارش‌ها از دیجی‌کالا، تمامی سبدهای خرید با هر مبلغ سفارش با هزینه یکسانی برای مشتریان ارسال می‌شود(هزینه ارسال در دیجی کالا کاهش یافت) و کاربران دیجی‌پلاس همچنان از ارسال رایگان بهره‌مند هستند. در این مطلب توضیح داده‌ایم که هزینه ارسال سفارش‌ها در دیجی‌کالا در شرایط و حالت‌های مختلف با چه تغییراتی روبه‌رو بوده است.

پیش از این کاربرانی که اشتراک دیجی‌پلاس نداشتند برای این‌که بتوانند سفارش‌های خود را به صورت رایگان دریافت کنند باید سبد خرید خود را تا مبلغ مشخصی پر می‌کردند. هم‌اکنون با یکپارچه‌سازی هزینه ارسال برای همه سبدهای خرید، تلاش شده هزینه ارسال برای سبدهای کوچک‌تر با کاهش حدود 50 درصدی همراه باشد.

به این ترتیب، هزینه ارسال سفارش‌ها از آبان 1401 برای تمامی سفارش‌های عادی 20 هزار تومان و برای تمامی سفارش‌های سوپرمارکتی 15 هزار تومان است. یعنی هزینه ارسال خریدهای زیر 500 هزار تومان به 20 هزار تومان و هزینه ارسال خریدهای سوپرمارکتی کمتر از 300 هزار تومان نیز به 15 هزار تومان کاهش می‌یابد. همان‌طور که گفته شد کاربران دارای اشتراک دیجی‌پلاس همچنان از 4 ارسال رایگان در ماه برخوردارند.

هزینه ارسال در دیجی کالا

هزینه ارسال سفارش از دیجی‌کالا در شرایط مختلف چه تغییری می‌کند؟

هزینه ارسال سفارش‌ها از طریق پست: در مورد سفارش‌هایی که به شیوه مرسولات پستی به دست مشتریان می‌رسد هزینه ارسال 20 هزار تومان است.

هزینه ارسال سفارش‌ها برای کاربران دیجی‌پلاس: با این تغییر کاربرانی که عضو دیجی‌پلاس هستند، همچنان می‌توانند مانند گذشته از قابلیت تا 4 بار ارسال رایگان در ماه استفاده کند.

هزینه ارسال سفارش‌ها به صورت مستقیم از فروشنده: قابلیت ارسال مستقیم توسط فروشنده مانند گذشته با تعیین هزینه ارسال از سوی فروشنده پیش می‌رود.

هزینه ارسال سفارش‌ها به صورت تحویل حضوری: قابلیت استفاده از شعب تحویل حضوری مانند گذشته با هزینه 10 هزار تومان به کار خود ادامه می‌دهد.

هزینه ارسال کالاهای بزرگ و سنگین: ارسال کالاهایی که در دسته سفارش‌های بزرگ و سنگین قرار می‌گیرند تحت تأثیر این تغییر نیست و هزینه ارسال آن‌ها مانند قبل متناسب با نوع کالا، زمان و مقصد دریافتی مورد نظر محاسبه می‌شود.

گام برداشتن بر اساس نیاز مشتریان در همه سال‌های فعالیت دیجی‌کالا نقش مهمی در اتخاذ تصمیم‌ها داشته است. دیجی‌کالا امیدوار است که با تغییرات ایجاد شده کاربران بتوانند تجربه بهتری در خرید آنلاین داشته باشند.

امتیاز دهید
نظر دهید

پاسخ دهید

4 × سه =

دنبال‌ چی
Logo
مقایسه موارد
  • کل (0)
مقایسه
0