بهترین وبسایت فریلنسری ایرانی

“دنبال چی” ، در این مطلب، 5 تا از بهترین وبسایت‌های فریلنسری ایرانی  را به شما معرفی می‌کند. شما می‌توانید با چند کلیک ساده آن ها را با دکمه مقایسه، بررسی کرده و نظر و امتیاز خود را درباره آن ها ثبت کنید.

اگر به دنبال مشاغل فریلنسری بوده‌اید، احتمالاً می دانید که این کار چقدر می‌تواند طاقت فرسا باشد. اما نگران نباشید، در این مقاله بهترین وبسایت‌های فریلنسری ایران را فهرست می‌کنیم.

فریلنسینگ می تواند گزینه مناسبی برای کار باشد، چه به عنوان منبع اصلی درآمد شما و چه برای تکمیل شغل دیگر.

وب سایت ها و پلتفرم های مختلفی وجود دارند که به فریلنسرها و مشتریان کمک می کنند یکدیگر را پیدا و کار را تسهیل کنند. اگر یک فریلنسر هستید یا به شغل آزاد فکر می کنید، آشنایی با برخی از وبسایت های فریلنسری می تواند به شما در شروع کار کمک کند. در این مقاله توضیح می‌دهیم که فریلنسر  کیست و  سایت خدمات فریلنسری چیست و 5 سایت خدمات فریلنسری ایرانی را برای شما فهرست می‌کنیم.

فریلنسینگ چیست؟

فریلنسینگ انجام کار خاص برای مشتریان بدون تعهد به کار تمام وقت است. فریلنسرها اغلب چندین پروژه را با مشتریان مختلف به طور همزمان انجام میدهند. فریلنسرها افرادی خوداشتغال هستند.

فریلنسرها کار قراردادی را به صورت پاره وقت یا تمام وقت انجام می دهند و اغلب قبل از شروع پروژه ها توافق نامه امضا می کنند.

با فریلنسینگ، مشتری بسته به توافق، به ازای هر پروژه، هر کار یا هر ساعت پرداخت را انجام می‌دهد. پروژه‌های فریلنسری معمولاً شامل وظایف کوتاه‌مدت می‌شوند، اگرچه مشتریان راضی اغلب پروژه های بعدی را تعریف می‌کنند. اکثر مشاغل فریلنسری در بخش های مهارتی، خدماتی و کارهای خلاقانه مانند کپی رایتینگ، برنامه نویسی، مهندسی و بازاریابی در دسترس هستند.

فریلنسر چه می کند؟

فریلنسرها معمولاً بر اساس هر کار درآمد کسب می کنند و معمولاً برای مدت کوتاهی کار می کنند. به عبارت ساده تر، آنها برای یک شرکت کار نمی کنند. بنابراین، آنها از آزادی کار در مشاغل مختلف برای مشتریان مختلف به طور همزمان لذت می برند.

نمونه هایی از فریلنسرها

یک نمونه از یک فریلنسر می‌تواند یک روزنامه‌نگار مستقل باشد که در مورد موضوعاتی به انتخاب خود گزارش می‌نویسد و سپس آثار خود را به بالاترین قیمت پیشنهادی می‌فروشد. مثال دیگر یک طراح وب یا یک توسعه دهنده است که یک بار کاری را برای یک مشتری انجام می دهد و سپس به سراغ مشتری دیگر می‌رود.

سایت خدمات فریلنسری چیست؟

سایت خدمات فریلنسری یک پلتفرم آنلاین است که فریلنسرها را به مشتریان بالقوه وصل می کند. برخی از این سایت‌ها در نوع خاصی از کار فریلنسرسی مانند طراحی وب یا کدنویسی تخصص دارند، در حالی که برخی دیگر فهرست جامع تری از مشاغل را ارائه می‌کنند. در سایت‌های فریلنسری، مشتریان بالقوه می‌توانند برای کار و پروژه خاص درخواست کنند و به دنبال فریلنسرهای متنوع باشند. از طریف دیگر فریلنسرها می‌توانند مشاغل بالقوه را جستجو کنند و برای مشاغل مورد علاقه خود درخواست دهند. ممکن است به عنوان یک فریلنسر یک پروفایل شخصی داشته باشید که به شما امکان می دهد بازخورد و نظرات مثبت مشتریان قبلی را به نمایش بگذارید. برخی از پلتفرم ها رایگان هستند، برخی پولی هستند و برخی دیگر گزینه های متعددی دارند.

کدام مهارت برای فریلنسری بهتر است؟

پر تقاضاترین مهارت های فریلنسری برای سال 2023 عبارتند از:

نوشتن محتوا، فرآیند ایجاد محتوای نوشتاری برای وب سایت ها، تبلیغات،  مدیریت رسانه های اینترنتی و سایر اشکال رسانه، طراحی گرافیک، مدیریت شبکه‌های اجتماعی، بازاریابی دیجیتال، کد نویسی، UX و UI، ورود/مدیریت داده ها و سئو….

وب‌سایت‌های فریلنسری مکان‌هایی هستند که می‌توانید برای کسب درآمد خودتان، نه برای یک شرکت خاص، پروژه بگیرید. این به فریلنسرها امکان می‌دهد تا از شغلی که می‌توان جستجو کرد.

اگر مبتدی هستید، وب سایت های فریلنسری راه آسان تری برای کسب درآمد آنلاین هستند. مرور این پلتفرم ها و یافتن مشاغلی که با مهارت های شما مطابقت دارند بسیار آسان هستند.

بهترین وبسایت فریلنسری ایرانی

سایت “دنبال چی”  در این صفحه ، 5 تا از بهترین وبسایت‌های فریلنسری ایرانی  را به شما معرفی می‌کند. شما می ‌توانید با چند کلیک ساده آن ها را با دکمه مقایسه، بررسی کرده و نظر و امتیاز خود را درباره آن ها ثبت کنید.

وبسایت فریلنسری ایرانی

انجام میدم

انجام میدم ، بستری را فراهم کرده تا همه‌ی افراد در هر نقطه از ایران و حتی از سرتاسر جهان، بتوانند تخصص‌ها، استعدادها، مهارت‌ها و توانمندی‌های شان را شناسایی و تقویت کنند و آنها را در قالب مجموعه‌ای از خدمات برای فروش ارائه بدهند. در حقیقت انجام میدم ویترینی است برای ارائه‌ی این بسته‌های خدمات.

پارس فریلنسر

پارس فریلنسر پلتفرم تحت وب برای برون سپاری پروژه و استخدام فریلنسر است که به کسب و کارها و اشخاص کمک می‌کند افراد مورد نیاز با مهارت‌های مختلف را جهت انجام پروژه‌ها و کارهای خود از هر کجای دنیا پیدا کرده و با سیستم پرداخت‌امن با اطمینان با آنها بصورت آنلاین کار کنند.

پارسکدرز

پارسکدرز؛  بازار کار آنلاین و رابط تقاضا و اجرا است. پروژه ها به هیچ وجه توسط خود تیم اجرایی پارسکدرز انجام نمی شود. در سایت عده ای با عنوان مجری یا فریلنسر عضو هستند که پروژه ها توسط آنها انجام می گیرد. مجریان پس از دیدن درخواست شما برای شما پیشنهاد ارسال کرده و شما بهترین پیشنهاد را انتخاب و همکاری را شروع می کنید.

پونیشا

پونیشا  برای همه امکاناتی را فراهم می آورد تا بتوانند با اطمینان و بدون حضور فیزیکی با یکدیگر کار کنند، پروژه ها را انجام دهند، محصولات جدید خلق کنند، و یا کیفیت محصولات فعلی را بهبود بخشند. پونیشا کمک می‌کند بهره وری افزایش یابد و ساعات مفید کاری بیشتر شود.

کارلنسر

کارلنسر (Karlancer)، پلتفرم فریلنسینگ و دورکاری اینترنتی، جهت استخدام فریلنسرهای حرفه‌ای در ایران است.

مزیت های فریلنسری

ایجاد اشتغال در نقاط دورافتاده : فراهم آوردن امکان دسترسی به بازار کار و اشتغال برای متخصصین در گوشه و کنار کشور حتی در شهرها و روستاهای کوچک و دورافتاده

برگزاری دوره های آموزشی آنلاین : همزمان در برخی از این فریلنسری ها آموزش‌های آنلاین برای تقویت مهارت ها ارائه می شود.

حذف رفت و آمدهای غیرضروری : فریلنسری با کم کردن رفت و آمدهای غیر ضروری، به بهبود محیط زیست کمک می کند.

دریافت لحظه ای حق الزحمه : بلافاصله پس از اینکه حاصل کار توسط خریدار پذیرش شود وجه به حساب کاربری شما منتقل می شود.

عدم نیاز به سرمایه : از طریق وبسایت های فریلنسری می‌توانید خدمات خود را در فضای مجازی، بدون نیاز به راه اندازی وبسایت یا اپلیکیشن اختصاصی بفروش برسانید.

 

امتیاز دهید
نظر دهید

پاسخ دهید

19 − شش =

دنبال‌ چی
Logo
مقایسه موارد
  • کل (0)
مقایسه
0