سهولت در پرداخت‌های بین‌المللی با اول پرداخت

اول ‌پرداخت از سال ۱۳۹۷ با شعار “انتخاب اول در پرداخت‌های بین‌المللی” و با هدف بهبود فرایند نقل ‌و انتقالات مالی بین‌المللی کاربران ایرانی، آغاز به کار کرد. این شرکت با ایجاد فضایی ایمن و ارائه خدمات مقرون ‌به ‌صرفه، به ‌عنوان یکی از معتبرترین و سریع‌ترین سامانه‌های پرداخت آنلاین، در عرصه پرداخت‌ های خارجی حضور دارد.

این سامانه با همکاری مدیران خبره و کادر حرفه‌ای و مجرب، در تلاش است تا با ایجاد فضایی سریع، ایمن و مقرون‌ به ‌صرفه برای نقل ‌و انتقالات مالی کاربران ایرانی، در راستای تحقق اهداف خود گام بردارد و اعتماد کاربران ایرانی، فریلنسرها و کسب ‌وکارهای آنلاین را به دست آورد.
تیم اول ‌پرداخت، همه ‌ساله ایده‌ها و فعالیت‌های نوآورانه بسیاری را در برنامه کاری خود قرار می‌دهد تا کاربران قادر باشند بدون دغدغه و در کوتاه‌ترین زمان، پرداخت‌های بین‌المللی خود را توسط این شبکه انجام دهند. از جمله امکاناتی که اول‌پرداخت در اختیار کاربران قرار می‌دهد، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

• افتتاح حساب، خرید، فروش و شارژ حساب پی‌پال؛
• خریدوفروش و شارژ حساب وبمانی؛
• افتتاح حساب، شارژ حساب، خریدوفروش پرفکت‌مانی؛
• خرید انواع گیفت‌کارت‌های پلی‌استیشن، ایکس‌باکس، ایتونز و اسپاتیفای؛
• نقد کردن درآمد ارزی شما از سایت‌های فریلنسری خارجی؛
• انجام پرداخت‌های وب‌سایت‌های آمازون و ای‌بی، علی‌اکسپرس و تمامی سایت‌های خارجی دیگر؛
• ثبت‌نام آزمون آیلتس و تافل و سایر آزمون‌های بین‌المللی.

سهولت در پرداخت‌های بین‌المللی

فعالیت‌ها و خدمات سامانه الکترونیکی اول‌ پرداخت به همین‌جا ختم نمی‌شود و این سامانه علاوه بر ارائه خدمات ذکرشده، چشم‌انداز روشنی را برای سال آتی خود در نظر گرفته و قصد دارد در مسیر محقق‌ساختن شعار انتخاب اول در پرداخت‌های بین‌المللی قدم برداشته و حضور پررنگی را در عرصه پرداخت‌های آنلاین برای خود ثبت کند.

به ‌منظور دسترسی به خدمات سایت، تنها کافی است حساب کاربری خود را افتتاح نمایید و پس از ورود به سایت، سفارش خود را ثبت کرده و در سریع‌ترین زمان ممکن و صرف کمترین هزینه به خدمات مورد نیاز خود دست پیدا کنید.

برای کسب اطلاع از تمامی خدمات موجود، می‌توانید به آدرس اینترنتیavalpardakht.com مراجعه کرده و سؤالات خود را با تیم پشتیبانی اول ‌پرداخت در میان بگذارید تا کارشناسان مجموعه در اولین فرصت به درخواست شما رسیدگی کنند. مجموعه اول ‌پرداخت، در تلاش است تا تجربه‌ای ایمن، سریع و مقرون‌به‌صرفه را در زمینه پرداخت‌های آنلاین بین‌المللی برای کاربران فراهم نماید.

امتیاز دهید
نظر دهید

پاسخ دهید

یک × 1 =

دنبال‌ چی
Logo
مقایسه موارد
  • کل (0)
مقایسه
0