وزیر میراث فرهنگی: باید رونالدو و خانواده‌اش بله و ایتا نصب کنند

وزیر میراث فرهنگی و گردشگری تصریح کرد: در صورتی که رونالدو به ایران سفر کند، باید پلتفرم‌های بله و ایتا را نصب کند و با خانواده و دوستان خود تماس بگیرد تا آن‌ها را ترغیب کند که از این پلتفرم‌ها استفاده نمایند.

عزت‌الله ضرغامی، در جریان جلسه هیات دولت درباره حضور رونالدو در ایران، اسپرسوال کرد: چگونه می‌توانیم با سیم‌کارت رونالدو در ایران کمک کنیم؟ ایده می‌دهند که سیم‌کارت‌هایی که داریم را به او دهیم. اما این امکان فعلاً وجود ندارد و ما تنها به خبرنگاران برخی از این سیم‌کارت‌ها را اهداء کرده‌ایم.

وی اضافه کرد: در صورتی که رونالدو به ایران بیاید، باید پلتفرم‌های بله و ایتا را نصب کند و با خانواده و دوستان خود تماس گیرد تا از این پلتفرم‌ها بهره‌برداری کند. او به شدت علاقه دارد که این کار را انجام دهد.

وی همچنین افزود: با تصویب هیات دولت، نرخ گاز مصرفی برای تمامی واحدهای گردشگری و کارگاه‌های صنایع دستی از تغییرات قیمتی معاف شده است. انجمن‌های گردشگری از این تصمیم دولت تقدیر کرده و از آن سپاس‌گزارند.

وزیر میراث فرهنگی و گردشگری اظهار نمود: در دوره دولت مردم‌نهاد، بیش از ۹۰۰ پروژه با ارزش ۲۱۰ هزار میلیارد تومان در زمینه گردشگری را آغاز کرده‌ایم. در حال حاضر نیز ۲۵۸۰ پروژه با سرمایه‌گذاری ۳۷۰ میلیارد تومان در دست اجراست، که باعث ایجاد بیش از صد هزار فرصت شغلی خواهد شد.

وی همچنین از حضور ایران در بیستمین اجلاس مجمع عمومی کشورهای عضو سازمان جهانی گردشگری در عشق‌آباد خبر داد.

منبع: ایسنا

امتیاز دهید

تگ ها:

نظر دهید

پاسخ دهید

نه + 3 =

دنبال‌ چی
Logo
مقایسه موارد
  • کل (0)
مقایسه
0