جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

تیک آبی به جی‌میل رسید

گوگل، جدیدترین پلتفرم آنلاینی شد که علامت احراز هویت تیک آبی را با دغدغه مقابله با حملات فیشینگ و هرزنامه‌ای، برای سرویس ایمیل خود معرفی می‌کند. تیک آبی در ابتدا تنها برای عده معدودی از کاربران جی‌میل قابل دسترس خواهد بود؛ اما این اقدام، با دغدغه امنیت کاربران و در راستای ادامه مقابله گوگل با حملات فیشینگ، هرزنامه و کلاهبرداری‌های دیگر انجام می‌شود. گوگل در ژوئیه سال ۲۰۲۱، فناوری «شاخص‌های برند برای شناسایی پیام» (BIMI) را عرضه کرد که از آن زمان به کاربران اجازه داده است از یک لوگوی شرکتی تایید شده به جای آواتار جی‌میل استفاده کنند. این مهر تایید، فقط برای دارندگان دامنه‌ای که از فناوری BIMI استفاده می‌کنند، موجود است و دارندگان حساب عادی سرویس جی‌میل نمی‌توانند از آن استفاده کنند. با این حال، پشتیبانی از BIMI و علامت تیک آبی به همه نسخه‌های جی‌میل شامل حساب‌های ورک اسپیس و شخصی در صورتی که از این معیار برخوردار باشند، گسترش پیدا خواهد کرد.

/دنیای اقتصاد

امتیاز دهید

تگ ها:

نظر دهید

پاسخ دهید

دو − 2 =

دنبال‌ چی
Logo
مقایسه موارد
  • کل (0)
مقایسه
0