توقف فعالیت 3 شرکت وابسته به تپسی

ظاهرا تپسی در مسیر تبدیل شدن به یک سوپراپلیکیشن و هماهنگی بیشتر با گروه گلرنگ ناچار به خانه‌‌تکانی شده است. این شرکت برای ادامه مسیر خود مجبور به تعطیلی سه کسب و کار خود شده و اولویت توسعه را به یک کسب و کار دیگر خود داده است. اطلاعات منتشر شده در سامانه کدال نشان می‌دهد که فعالیت سه شرکت وابسته به گروه تپسی با تصویب هیات‌مدیره این شرکت متوقف شده است.

بر این اساس، فعالیت سه شرکت از شرکت‌های وابسته به شرکت پیشگامان فن‌‌آوری و دانش آرامیس به تصویب هیات‌مدیره رسیده است. به این ترتیب فعالیت دو شرکت نوآفرینان آوات (فعالیت در حوزه سرمایه‌گذاری)، شرکت نوآفرینان رادمان پارس (سرویس تپسی پک) به طور کلی متوقف شده و همچنین فعالیت شرکت نوآفرینان رابین پارس (سرویس مدرسه) در سال تحصیلی ‌‌پیش‌رو هم متوقف خواهد بود. به نظر می‌رسد این اقدام تپسی در راستای سبک ‌‌شدن بار این شرکت در مسیر تبدیل شدن به سوپراپلیکیشن و البته هماهنگی با گروه گلرنگ انجام شده است. این در حالی است که در نشست خبری رونمایی از سوپراپلیکیشن تپسی هم مصطفی سیدحسینی، مدیرعامل گروه تپسی، درباره ادامه یا توقف فعالیت سرویس تپسی مدرسه اعلام کرده بود که در سال تحصیلی جدید، به دلیل پیچیدگی‌‌های خاص و برای جلوگیری از آسیب به پایگاه کاربران، سرویس تپسی مدرسه ارائه نخواهد شد، اما این سرویس همچنان در دستور کار تپسی باقی خواهد ماند.

پس از انتشار صورت‌‌جلسه‌‌ هیات‌مدیره شرکت تپسی مبنی بر توقف فعالیت سه شرکت زیرمجموعه خود، تپسی اعلام کرد که با توجه به نیاز کسب و کارهای جدید سوپراپ تپسی به ارسال فوری مرسولات و وجود فرصت قابل‌توجه رشد در این حوزه، این شرکت تصمیم گرفته است تمرکز خود را بر توسعه ارسال فوری قرار دهد و ارسال مرسوله برنامه‌‌ریزی شده را در سال پیش‌‌رو از اولویت خود خارج کند. در همین راستا نوشین خطیب، مدیر اجرایی کسب و کار ارسال مرسوله تپسی، اعلام کرد: «ما در سه ماه اول امسال رشد خوبی در سرویس پیک فوری که شامل دو محصول اتوپیک (ارسال مرسوله با خودرو) و موتوپیک (ارسال مرسوله با موتور) است، را رقم زدیم. در سه ماه اول امسال ناوگان موتور ما دو برابر شده و هر موتورسوار نسبت به انتهای سال گذشته ۴۰‌درصد مرسوله بیشتری را با تپسی جابه‌‌جا کرده است. تعداد ارسال مرسوله‌‌ ما در هفته ۳ برابر شده و برآورد می‌‌کنیم با رشدی که تا امروز در این بخش تجربه کردیم، تا پایان سال به سهم بازار قابل‌توجهی برسیم.»

مدیر اجرایی پیک تپسی همچنین با اشاره به تبدیل شدن تپسی به سوپراپ و اضافه شدن کسب و کارهای جدید گفت: «کسب و کارهای جدیدی که قرار است به سوپراپ تپسی اضافه شوند، اغلب بر پایه‌‌ ارسال فوری محصول هستند و این یک فرصت ویژه برای ما فراهم می‌کند که بتوانیم پاسخگوی تقاضای بیشتری از این بخش بازار باشیم. برای همین موضوع و با هدف کمک به سرویس‌‌دهی بهتر کسب و کارهای جدید گروه تپسی، تصمیم گرفتیم روی توسعه سرویس ارسال فوری متمرکز شویم.» نوشین خطیب همچنین اعلام کرد که طبق پیامک اطلاع‌‌رسانی، کسب و کارها و افرادی که مشتری تپسی‌‌پک بوده‌‌اند، می‌توانند همچنان از خدمات ارسال مرسوله تپسی در قالب اتوپیک و موتوپیک استفاده کنند. پیش از این و در نشست خبری این شرکت هم مدیرعامل تپسی اعلام کرده بود که در نظر دارد زیرساخت‌‌های لجستیکی گروه تپسی را تقویت کند تا بتواند کیفیت سرویس‌‌دهی را در کسب و کارهای این گروه افزایش بدهد.

5/5 - (1 امتیاز)

تگ ها:

نظر دهید

پاسخ دهید

1 × چهار =

دنبال‌ چی
Logo
مقایسه موارد
  • کل (0)
مقایسه
0