ده تا از بهترین سایت دانلود نرم افزار رایگان برای کامپیوتر

می خواهید با بهترین سایت دانلود نرم افزار رایگان برای کامپیوتر آشنا شوید؟ قصد دارید یک نرم افزار را دانلود کنید اما در انجام این کار با چالش مواجه شده اید؟ ما برای شما پیشنهاد های ویژه ای داریم. امروزه سایت هایی در این زمینه فعالیت دارند که با سرعت و امنیت بالایی نرم افزار ها را دانلود کرده و یا این که به روز رسانی می کنند.

ده تا از بهترین سایت دانلود نرم افزار رایگان برای کامپیوتر که باید بشناسید!

شرکت‌ های زیادی در زمینه دانلود نرم‌ افزار فعالیت دارند، اما متأسفانه همه آن‌ ها موفق ظاهر نشده‌اند. در این میان، برخی سایت‌ ها نیز وجود دارند که به دلیل عملکرد خارق‌ العاده‌شان می‌توان آن‌ها را به عنوان بهترین سایت خرید و فروش موبایل و لپ‌ تاپ و دانلود نرم‌افزار رایگان برای کامپیوتر معرفی کرد. این سایت‌ ها تنوع بالایی از نرم‌ افزار ها را فراهم کرده و افراد می‌توانند به راحتی آن‌ها را دانلود کنند.

از طرفی اینترنت در این سایت ها معمولا نیم بها بوده و کاربران با پرداخت هزینه کمی می توانند نرم افزار مورد نظر خود را دانلود کنند. این سایت ها دائما نرم افزار ها را به روز رسانی کرده و افراد می توانند نمونه های آپدیت شده آن ها را نیز دانلود نمایند. امنیت در این سایت ها بسیار زیاد بوده و احتمال ویروسی بودن نرم افزار ها وجود ندارد.

سافت گذر

اگر به دنبال بهترین سایت دانلود نرم افزار رایگان برای کامپیوتر هستید، ما سافت گذر را به شما معرفی می کنیم. این سایت مادر همه سایت های مشابه بوده و نخستین دانشنامه نرم افزاری کشور می باشد. این سایت فعالیت خود را از سال ۱۳۸۷ آغاز کرده و به نوعی یک مارکت نرم افزار ایرانی است. همین امر سبب شده است تا این سایت بتواند خدماتی همچون معرفی کسب و کار های ایرانی را ارائه داده و امکان ثبت نرم افزار را برای شما فراهم می کند.

شما در این سایت می توانید انواع نرم افزار های خارجی از آموزشی گرفته تا مهندسی و تخصصی را دانلود کنید. در این سایت امکان دانلود نرم افزار های موبایل، بازی، کتاب و پادکست نیز فراهم شده است. شما با عضویت در بخش انجمن این سایت می توانید جواب سوالات متداول و یا حتی سوال های اختصاصی خود را نیز پیدا کنید.

سایت سافت گذر

سافت گذر

پاتوق یو

این سایت یک سال پس از سافت گذر طراحی شده و مورد استفاده قرار گرفت. پاتوق یو به دلیل داشتن سرور ایرانی، نه تنها سرعت دانلود را افزایش داده، بلکه هزینه های دانلود را نیز کاهش می دهد. مهم ترین نرم افزار هایی که در این سایت قابل دانلود می باشند، عبارتند از:

  • نرم افزار موبایل
  • نرم افزار گرافیکی
  • نرم افزار بازی
  • نرم افزار اینترنت
  • نرم افزار امنیتی
  • نرم افزار مالتی مدیا
سایت پاتوق یو

پاتوق یو

سرزمین دانلود

برای معرفی بهترین سایت دانلود نرم افزار رایگان برای کامپیوتر خوب است که با سرزمین دانلود آشنا شوید. این سایت یک بانک بسیار غنی برای دانلود نرم افزار به شمار آمده و هم آن که به عنوان یک منبع مناسب و جذاب برای آموزش رایگان نرم افزار عمل می کند. در این سایت قسمتی طراحی شده است که با نام VIP نمایش داده می شود.

در این بخش مطالب و نرم افزار های ویژه ای قرار داده شده است که با پرداخت هزینه می توانید از امکانات آن استفاده کنید. این سایت به گونه ای طراحی شده است که شکل ظاهری ساده و کاربری راحتی داشته باشد و در همان نگاه اول بتوانید همه امکانات آن را مشاهده کنید. شما می توانید برترین مقالات و دانلود های هفته را در قسمت بالای این سایت مشاهده کنید.

این سایت شرایط فراهم کرده است تا افراد بتوانند به نحوه دانلود نرم افزار ها امتیاز داده و بقیه کاربران نیز از این امتیازات به عنوان راهنمای سریعی برای سنجش کیفیت نرم افزار ها استفاده کنند. شما در بخش فروشگاهی این سایت می توانید انواع نرم افزار های آنتی ویروس، آموزشی، نرم افزار ویرایش صوت و تصویر و … را با قیمت های بسیار کمی خریداری کنید. این محصولات از طریق پست و همراه با برگه گارانتی و پشتیبانی تلفنی در اختیار شما قرار می گیرند.

سایت سرزمین دانلود

سرزمین دانلود

دانلود ها

سایت دانلود ها، یکی دیگر از برترین نمونه از این سایت ها می باشد. بنابراین برای استفاده از بهترین سایت دانلود نرم افزار رایگان برای کامپیوتر می توانید به سراغ این سایت بروید. این سایت که در دهه ۱۳۹۰ جزو ۳۰ سال برتر ایران محسوب می شد، بیش از ۲۷ هزار مطلب را در خود جای داده است. آرشیو این سایت با سرعت بالا و در فواصل زمانی کوتاهی بروز رسانی شده و با طراحی بی نظیری که دارد به راحتی می توانید به مطالب مختلف آن دسترسی پیدا کنید.

در بخش گرافیکی این سایت می توانید انواع قالب ها و متریال ها را دانلود کرده و مجلات تخصصی و روز را نیر در قسمت دیگری می توان دانلود کرد. شما برای دانلود بازی های کنسول و انواع نرم افزار های آموزشی نیز می توانید از این سایت استفاده کنید.

سایت دانلود ها

دانلود ها

رایانه کمک

این سایت در ابتدا نماد پاسخگویی به پرسش های رایانه ای از طریق رایانه و موبایل بوده است. امروزه رایانه کمک به دلیل داشته دامنه خاصی به عنوان بهترین سایت دانلود نرم افزار رایگان برای کامپیوتر معرفی می شود. این سایت چهار بخش کلی به نام های وب سایت رسمی، وب سایت دانلود نرم افزار، وب سایت دانشنامه فنی و سایت بسته آموزشی دارد.

طراحی این سایت ظرافت و سادگی خاصی داشته و شرایطی فراهم می کند تا دسترسی سریعی به نرم افزار ها داشته باشید.

سایت رایانه کمک

رایانه کمک

دانلود فارسی

یکی دیگر از سایت های برتر قابل استفاده در این حوزه، سایت دانلود فارسی می باشد. این سایت آرشیو بزرگی از نرم افزار های رایانه ای برای انواع سیستم عامل همچون ویندوز، مک، لینوکس، اندروید و آی او اس است. این سایت بخشی به عنوان فروشگاه لایسنس دارد که در آن می توان انواع نرم افزار های آنتی ویروس، سیستم عامل ها و دیگر نرم افزار های خارجی به صورت رسمی خریداری کرد. شما می توانید انواع نرم افزار ها، بازی ها، فیلم آموزشی، فیلم مستند، انیمیشن و … را از طریق این سایت دانلود کنید.

سایت دانلود فارسی

دانلود فارسی

پی سی دانلود

این سایت که در سال ۱۳۸۴ راه اندازی شده است، بیش از ۴۶ هزار مطلب دارد. به روز رسانی مداوم آرسیو بزرگ در این سایت سبب شده است تا بتوان آن را به عنوان بهترین سایت دانلود نرم افزار رایگان برای کامپیوتر معرفی کرد. پی سی دانلود دارای یک جامعه کاربری فعال بوده و افراد می توانند نظرات خود را در مورد این نرم افزار ها بیان کنند.

کاربران از این طریق می توانند پاسخ سوالات عمومی خود را دریافت کرده و نرم افزار های تخصصی، آموزشی، فیلم، بازی، کتاب و … دانلود کرده و یا این که به روز رسانی کنند. شما می توانید انواع فایل های صوتی و گرافیکی را نیز در این سایت دانلود کنید. راهنمای این سایت بسیار گسترده عمل کرده و علاوه بر توضیحات متنی، برای پاسخ به سوالات از فیلم آموزشی نیز استفاده می کند.

سایت پی سی دانلود

پی سی دانلود

یاس دانلود

سایت یاس دانلود به دلیل داشتن پشتوانه تیم فنی و تولید محتوای خود به عنوان بهترین سایت دانلود نرم افزار رایگان برای کامپیوتر معرفی می شود. این سایت دارای سرور میزبانی مطمئن و فعال در ۲۴ ساعت بوده و قدرت سرچ بسیاری سریعی دارد.

این مجموعه به محتوا های مذهبی توجه خاصی داشته و افراد علاقه مند می توانند انواع نرم افزار ها، فایل های صوتی و تصویری مذهبی را از این طریق دانلود کنند. شما در این سایت می توانید انواع نرم افزار ها و به روز ترین بازی ها را دانلود کرده و یا این که به روز رسانی کنید.

سایت یاس دانلود

یاس دانلود

پی سی ورلد

اگر به دنبال پیشرفته ترین و بهترین سایت دانلود نرم افزار رایگان برای کامپیوتر هستید، ما پی سی ورلد را به شما پیشنهاد می کنیم. این مجموعه طراحی خارق العاده ای داشته و دسترسی به انواع نرم افزار ها بسیار ساده و راحت می باشد.

این سایت هیچ گونه نرم افزار ویروسی و یا جاسوسی در خود نداشته و همه فایل های دانلودی خود را روی سرور های قدرتمند مرکز داده پیشتاز در اختیار شما قرار می دهد. انجمن های تخصصی نرم افزار در این سایت فعالیت چشمگیری داشته و کاربران راحت تر می توانند نرم افزار های مورد نظر خود را دانلود کنند.

سایت پی سی ورلد

پی سی ورلد

سافت ۹۸

این سایت با یک دهه فعالیت پیشرفت های چشمگیری داشته و انواع نرم افزار های اصلی و کرک شده را در اختیار کاربران قرار می دهد. سافت 98 جزو ۲۵ سایت برتر ایرانی بوده و حتی از کشور های آمریکا و افغانستان نیز بازدید کننده دارد. در این سایت هر نرم افزار همراه با قابلیت هایش معرفی شده و افراد می توانند به خوبی با آن ها آشنا شوند. از دیگر ویژگی های برجسته این سایت که باعث شده آن را به عنوان بهترین سایت دانلود نرم افزار رایگان برای کامپیوتر معرفی کنند، هزینه نیم بها اینترنت برای کاربران می باشد.

این سایت به گونه ای طراحی شده است که شرایط را برای دسترسی به امکانات سایت در صفحات نمایش مختلف از مانیتور گرفته تا تبلت و موبایل روان و کاربرپسند می کند. این سایت همچنین برای رفع خطای بارگذاری فایل ها یا مشکلات پهنای باند لینک دانلود نرم افزار را به دو صورت اصلی و کمکی تنظیم کرده است.

سایت سافت ۹۸

سافت ۹۸

کلام آخر

سایت های مختلفی را می توان به عنوان بهترین سایت دانلود نرم افزار رایگان برای کامپیوتر معرفی کرد. این سایت ها نرم افزار مورد نظر شما را با سرعت بالایی دانلود کرده و در اختیارتان قرار می دهند. یکی از نکات مهم در انتخاب این سایت ها، به روز رسانی مناسب نرم افزار ها می باشد. شما باید سایتی را برای این کار انتخاب کنید که دائما نرم افزار های خود را به روزرسانی کرده و این مسئله را به شما اطلاع دهند.

سوالات متداول بهترین سایت دانلود نرم افزار رایگان برای کامپیوتر

چند سایت خارجی معروف برای دانلود نرم افزار معرفی کنید؟
سایت Ninite، سایت Softpedia، سایت MajorGeeks، سایت FileHippo و … از مهم ترین نمونه از این سایت ها هستند.

یک فروشگاه برای دانلود نرم افزار در ویندوز ۱۰ و ۱۱ معرفی کنید؟
سایت مایکروسافت برترین نمونه از سایت هایی است که برای دانلود نرم افزار در این ویندوز ها می توان از آن استفاده کرد.

آیا همه سایت های دانلود نرم افزار، دارای بخش نظرسنجی هستند؟
نمونه های برتر و معروف این سایت ها دارای بخش نظر سنجی بوده و به سوالات کاربران نیز پاسخ می دهند.

امتیاز دهید

نظر دهید

پاسخ دهید

11 − یازده =

دنبال‌ چی
Logo
مقایسه موارد
  • کل (0)
مقایسه
0