به گزارش دنبال چی، پس از اوجگیری نارضایتیها از مشکلات ایجاد شده در سرویس «تپسی مدرسه»، دادستانی تهران مدیرعامل این شرکت را به همراه نمایندگانی از شهرداری تهران و آموزش و پرورش فراخواند تا مشکلات پیش آمده درخصوص نحوه ارائه خدمات سرویس مدارس به دانشآموزان از سوی شرکت تپسی را مورد بررسی قرار دهند.
طبق توضیحات مدیرعامل تپسی در این جلسه، مشخص شد که قبل از شروع مدارس، ۹هزار راننده در طرح سرویس مدارس این شرکت ثبت نام کردهاند که با توجه به نزدیک شدن به زمان بازگشایی مدارس، این تعداد به ششهزار نفر کاهش یافته و متعاقبا در روز اول سال تحصیلی حدود ۶۰درصد دیگر از رانندگان نیز انصراف دادند و به این ترتیب با ایجاد اختلال در این فرآیند، ارائه خدمات عملا از پنجم مهرماه آغاز شد.
حالا با دستور دادستانی تهران، با توجه به ثبتنام بیش از ۱۲هزار دانشآموز در این طرح جهت بهرهمندی از خدمات سرویس مدرسه و با توجه به خدماتدهی ضعیف شرکت تپسی که نارضایتی عمومی را به دنبال داشته، مقرر شد این شرکت به تعهدات خود در زمینه سرویسدهی به دانشآموزان، عمل کند.
همچنین با توجه به اینکه شرکت تپسی به منظور ارائه سرویس حملونقل به دانشآموزان، در مرحله پیشثبتنام از هر خانواده مبلغ ۵۰۰هزار تومان دریافت کرده و در حال حاضر نیز به علت حجم گسترده ثبتنام، توان ارائه خدمات در شهر تهران را ندارد، دادستانی تخصیص ۱۰۰۰ دستگاه تاکسی دیگر را برای خروج تپسی از این معضل ضروری دانست و برای تحقق این خواسته، شهرداری مکلف به همکاری با تپسی شد. به این ترتیب مقرر شد که معاونت حملونقل و ترافیک شهری تهران برای سرویسدهی بهتر به دانشآموزان، اجرای طرحهای تشویقی و تکلیفی لازم را در دستور کار قرار دهد.