آیفون ۱۵ پرو مکس رکورددار سرعت دانلود در میان گوشی‌های هوشمند شد

آیفون ۱۵ پرو مکس با ثبت سرعت ۲۵۱.۳۷ مگابیت بر ثانیه بیشترین سرعت دانلود را در میان تمامی گوشی‌های هوشمند دارد.

به گزارش دنبال چی، سال گذشته، آیفون ۱۴ پرو مکس در زمینه میانگین سرعت دانلود با دیتای موبایل رکوردشکنی کرد. اکنون طبق گزارشی، آیفون ۱۵ پرو مکس در این زمینه عملکرد بالاتری دارد. پرچمدار جدید اپل با ثبت سرعت ۲۵۱.۳۷ مگابیت بر ثانیه، ۹۶ درصد از آیفون ۱۴ پرو مکس و ۵۸ درصد از گلکسی S23 اولترا سریع‌تر بوده است.

سایت تست سرعت «Ookla» آخرین گزارش عملکرد گوشی‌های هوشمند خود را منتشر کرد. این گزارش با اپراتور‌های اصلی ایالات‌متحده و با هدف تست سرعت دانلود و آپلود، ثبات، در دسترس بودن و موارد دیگر انجام شده است. این گزارش نشان می‌دهد که چگونه محبوب‌ترین گوشی‌های هوشمند در ایالات‌متحده در سه‌ماهه سوم ۲۰۲۳ در سرعت دانلود/آپلود رقیب نزدیک یکدیگر هستند.

در پاییز ۲۰۲۲، آیفون ۱۴ پرو مکس رتبه اول را داشت، اما در فصل چهارم آن سال و همچنین فصل اول ۲۰۲۳ مقام «سریع‌ترین تلفن همراه» را از دست داد. گفتنی است در فصل دوم سال ۲۰۲۳ آزمایش Ookla نشان داد که میانگین سرعت دانلود آیفون ۱۴ پرو مکس به ۱۲۷.۸۳ مگابیت بر ثانیه کاهش یافته است. در آن زمان، گلکسی اس ۲۳ اولترا با سرعت متوسط دانلود ۱۶۱.۸۶ مگابیت بر ثانیه رتبه اول را کسب کرد.

طبق مقایسه Ookla آیفون ۱۵ پرو مکس و آیفون ۱۵ پرو رتبه‌های اول و دوم را کسب کرده‌اند. آیفون ۱۵ پرو مکس با سرعت متوسط دانلود ۲۵۱.۳۷ مگابیت بر ثانیه از تمامی دیگر دستگاه‌ها سریع‌تر است. این سرعت حتی ۱۰ درصد از آیفون ۱۵ پرو بیشتر است.

آیفون ۱۴ پرو مکس در فصل دوم ۲۰۲۳ سرعت ۱۲۷.۸۳ مگابیت بر ثانیه را ثبت کرد که آیفون ۱۵ پرو مکس ۹۶.۶ درصد سریع‌تر از آن است.

/باشگاه خبرنگاران جوان

امتیاز دهید
نظر دهید

پاسخ دهید

هفت + یازده =

دنبال‌ چی
Logo
مقایسه موارد
  • کل (0)
مقایسه
0