پرداخت ۲۰ میلیون دلاری ایکس به تولیدکنندگان محتوا

براساس پستی که توسط مدیرعامل ایکس (توئیتر سابق)، منتشر شده، این شبکه اجتماعی نزدیک به ۲۰ میلیون دلار به تولیدکنندگان محتوا پرداخت کرده است.

به گزارش دنبال چی، ایکس از تیر امسال پرداخت پول به تولیدکنندگان محتوا را آغاز کرد که در این برنامه، محتواسازان از طریق نمایش تبلیغات در پست‌های خود، سهمی از درآمد تبلیغاتی این شبکه اجتماعی را دریافت می‌کنند. البته کاربران برای واجد شرایط بودن، باید مشترک سرویس توییتر بلو باشند، بیش از ۵۰۰ فالوور داشته باشند و توییت‌های آن‌ها در سه ماه گذشته بیش از ۵ میلیون بازدید داشته باشد.

با این شرایط، یاکارینو در توییت جدیدی اعلام کرد که تاکنون حدود ۲۰ میلیون دلار به محتواسازان پرداخت شده است.

استقبال تولیدکنندگان محتوا از ایکس

طبق گفته ایلان ماسک، اولین پرداخت‌ها که در ماه ژوئیه انجام شد، درمجموع حدود ۵ میلیون دلار بوده است؛ بنابراین اگر ایکس اکنون ۲۰ میلیون دلار به تولیدکنندگان محتوا پرداخت کرده باشد، می‌توان گفت که محتواسازان زیادی به برنامه درآمد تبلیغاتی این شرکت ملحق شده‌اند یا تبلیغات X میزان بازدید بسیار خوبی داشته است.

از زمان پیدایش توییتر، این شبکه اجتماعی چندان مورد‌توجه تولیدکنندگان محتوا قرار نگرفته بود، زیرا کسب درآمد از طریق آن نسبت به پلتفرم‌های دیگر دشوار بوده است. در پلتفرم‌هایی مانند یوتوب، سازندگان بیش از یک دهه است که سهمی از درآمد تبلیغاتی این پلتفرم را دریافت می‌کنند. بااین‌حال، اکنون سازندگان می‌توانند در ایکس نیز درآمد کسب کنند و همین دلیل باعث شده است تا افراد زیادی مشترک سرویس پولی X Premium شوند.

ایلان ماسک همیشه ادعا کرده است که می‌خواهد ایکس را به یک شبکه اجتماعی همه‌کاره تبدیل کند و به‌عنوان بخشی از این برنامه ظاهراً روش‌های جدیدی برای کسب درآمد نیز ارائه خواهد شد. در همین رابطه، چند ماه قبل گفته شده بود که این شرکت می‌خواهد با نمایش آگهی استخدام در صفحه شرکت‌ها، با لینکدین رقابت کند و اخیراً آگهی‌های استخدام به اکانت‌های تسلا در ایکس اضافه شده بود.

/باشگاه خبرنگاران جوان

امتیاز دهید

تگ ها:

نظر دهید

پاسخ دهید

شانزده − ده =

دنبال‌ چی
Logo
مقایسه موارد
  • کل (0)
مقایسه
0