در این قابلیت جدید، کاربران تاکسیهای اینترنتی در سراسر کشور میتوانند بدون نیاز به خرید اشتراک و در هر لحظه از شبانهروز و با ورود به پلتفرمهای VOD طرف همکاری آنها، محتوای مورد علاقه خودشان را به صورت رایگان تماشا کنند.
البته مصطفی حسینی، مدیرعامل تپسی، این امکان جدید را در راستای ارتباط با کسبوکارهای آنلاین و آفلاین زیرمجموعه گروه گلرنگ و بهعنوان یکی از فرصتهای پیشروی تپسی برای ارائه سرویسهای متنوعتر و ایجاد ارزشافزوده متمایز برای کاربران میداند.
این در حالی است که ظاهرا همکاری تاکسیهای اینترنتی با پلتفرمهای VODآنطور که انتظار میرفت در جلب نظر کاربران موفق نبوده است. در همین راستا بعضی از کاربران تاکسیهای اینترنتی در شبکههای اجتماعی به ماموریت اصلی تاکسیهای اینترنتی در ارائه خدمات سفرهای راحت، سریع و بهصرفه اشاره و تاکید کردهاند که ترجیح میدهند پیش از تماشای رایگان فیلم و سریال، از تجربه سفری راحت و بیدغدغه لذت ببرند.